plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱
کد مطلب : ۹۰۵۵
هشدار فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران

آمارهای نگران‌‌کننده کرونا در تهران؛ 393 مورد بستری در یک روز

از حضور شتاب زده در اجتماع خودداری شود
فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلان‌‌شهر تهران با بیان اینکه امروز در تهران مجموع مراجعات به بخش‌‌های بهداشتی و درمانی بالغ بر 6 هزار و 390 نفر بوده است، گفت: 312 نفر در بخش‌‌های عادی و 81 نفر در بخش‌‌های ویژه بستری شدند.
آمارهای نگران‌‌کننده کرونا در تهران؛ 393 مورد بستری در یک روز
به گزارش ایصال نیوز، علیرضا زالی در یک گفتگوی تلویزیونی با اشاره به وضعیت کرونا در تهران اظهار کرد: روز (چهارشنبه) در تهران، مجموع مراجعات به بخش‌‌های بهداشتی و درمانی بالغ بر 6 هزار و 390 نفر بوده است که از این جمع 312 نفر نیاز به بستری در بخش‌‌های عادی بیمارستانی پیدا کردند و 81 نفر به دلیل بدحال بودن مستقیماً در بخش‌‌های ویژه بستری شدند.

وی با بیان اینکه این آمارها نگران‌‌کننده است، افزود: این آمار در روزهای گذشته با شیب ملایمی رو به افزایش بوده است و طبیعی است که با حضور متراکم در شهر و ترددهای پر تراکم، این سناریو نگران‌‌کننده‌‌تر خواهد شد.

زالی با بیان اینکه مهمترین مسئله،ترددهای غیرضروری است، خاطرنشان کرد: مصوباتی که صورت می‌‌گیرد ممکن است به اشتباه این پیام را به مردم مخابره کند که بیماری کنترل شده است؛ در حالیکه وضعیت در تهران و برخی نقاط دیگر کشور، حاکی از عدم کنترل اپیدمی است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ادامه داد: در چنین شرایطی، هرگونه بازگشت شتاب‌‌زده و عجولانه در حضور اجتماعی مردم و ترددهای درون شهری می‌‌تواند باعث تشدید مراجعات بیمارستانی و افزایش موارد مرگ و میر شود.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما