plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۸۹۹۳
در پیامی به روحانیون و طلاب بسیجی

قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از مجاهدت طلاب در عرصه مبارزه با کرونا

خرسندی فرماندهی معظم کل قوا از اقدام جهادی طلاب بسیجی
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی در پیامی از حضور فداکارانه روحانیون و طلاب بسیجی در عرصه های خدمت رسانی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از مجاهدت طلاب در عرصه مبارزه با کرونا
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی از حضور فداکارانه روحانیون و طلاب بسیجی در خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران و برادران عزیز روحانی و طلاب بسیجی

حمد و سپاس بی پایان خدای متعال را که در زمان یکه تازی کرونا که نمایانگر ذره ای از قدرت لایزال و بی رقیب الهی برای تحقق لعلهم یرجعون است ؛ نصرت و رحمت خود را با حضور یاری دهنده و مهربانانه ملت عزیز به ویژه اعزه روحانی و طلاب بسیجی تجلی بخشید.

 حضور فداکارانه و همواره آماده شما عزیزان باردیگر ثابت نمود که روحانیت اصیل، در همه عرصه های خدمت رسانی به مردم پیشتاز بوده و خود را وقف سرزمین، ملت و دین خدا نموده است و با این کار، زیباترین تابلوهای رشادت، مجاهدت، ایثار و اخلاص را ترسیم نمودید؛ انسانهایی از جنس آسمان و باران که وجودشان نماد برکت و رحمت است.

درود و رحمت خداوند بر همه بسیجیان سرافراز به خصوص روحانیون و طلاب بسیجی، آنانی که از مردم، با مردم و در کنار مردم اند و غم و شادی، همنوعان، غم و شادی آنان است. مردان و زنانی که در روزهای سخت کرونایی با عمل به هنگام خویش، برترین جلوه های تبلیغ عینی دین و اخلاق را به منصه ظهور رسانده و در این آزمون بزرگ، همچون دیگر مردم انقلابی و شهید پرور، خوش درخشیدند.

اکنون که سنّت ابتلاء الهی، آزمون دیگری را برای سنجش متقّین رقم زده و میدانگاه فراخ مجاهدت و ایثار، مردان و زنان از جان گذشته ای را به هماوردی می طلبد که همواره در عرصه های سخت، آماده جانفشانی و جانبازی اند، حضور پرشور روحانیون و طلاب بسیجی در مقابله با ویروس کرونا، خرسندی فرماندهی معظم کل قوا «مدظله العالی» را به همراه داشت و این، افتخاری بس بزرگ و وصف ناشدنی است. بی تردید زبان و قلم از بیان و توصیف مجاهدتهای شما عزیزان بسیجی قاصر و الکن بوده و قدردانی، واژه ای ناتوان در پاسداشت رشادت های شماست.

اینجانب از پیشگاه حضرت حق، دوام توفیقات و تاییدات شما بزرگواران را در یاری رسانی و خدمت به مردم، همراه با عنایات حضرت حجت ابن الحسن «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و در سایه سار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» خواستارم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما