plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۸۶۷۲

ترور یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله در جنوب لبنان

علی محمد یونس از فرماندهان و رزمندگان حزب الله در روستایی در جنوب لبنان توسط افراد ناشناس ترور و به یاران شهیدش پیوست. جنبش حزب الله عصر یکشنبه خبر شهادت علی محمد یونس را تأیید کرد.
ترور یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله در جنوب لبنان
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری «رأی الیوم» صبح امروز یکشنبه از ترور شهید علی محمد یونس از رزمندگان و فرماندهان حزب الله در جنوب لبنان توسط افراد ناشناس خبر داد.

با اینکه هنوز بطور رسمی از چگونگی شهادت این شهید اطلاعاتی منتشر نشده است، اما خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد پیکر یک مقتول شب گذشته در کنار جاده در نزدیکی روستای زوطر لبنان پیداشد و ساعتی بعد مشخص شد که این پیکر متعلق به این فرمانده شهید است.

در حالی که برخی منابع از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به وی خبر می دهند. تصاویر اولیه، اصابت چندین گلوله و ضربات چاقو بر بدن وی در کنار یک خودرو را نشان می دهد.

جنبش حزب الله عصر یکشنبه خبر شهادت علی محمد یونس فرمانده ضد جاسوسی حزب الله را تأیید کرد.

همچنین گزارش ایرنا حاکی است، علی محمد یونس دیروز شنبه در روستای زوطر در استان نبطیه در جنوب این کشور ترور شده است.

براساس این گزارش جسد او در حالی که مورد اصابت گلوله از ناحیه سر قرار گرفته بود در این روستا در استان نبطیه در جنوب لبنان پیدا شد. گفته می شود که او جز نیروهای امنیتی حزب الله و کارشناس تعقیب و شناسایی جاسوسان بوده است. وی در اثر اصابت چند گلوله به سرش ترور شده و یک جوان همراه محمد یونس نیز زخمی شده است.

در گزارش های منتشر شده آمده است،‌ یونس و جوان همراه در ماموریت تعقیب یک جاسوس بوده اند که در کمین سه خودرو از جمله یک جیپ در روستای زوطر می افتند و یونس ترور و همراه وی زخمی و به بیمارستان منتقل می شود.

بر اساس گزارش السیاسه، حزب الله در ابتدا به صورت داخلی این خبر را اعلام کرده،‌ اما نیمه شب از بلندگوها در شهرک جبشیت اعلام شد. گفته شده که یونس مسئولیت امنیتی مهمی در مقاومت اسلامی داشته و مسوول یک پرونده حساس بوده اما موضوع این پرونده را اعلام نکردند. دستگاه‌های مسئول حزب‌الله تحقیقات لازم را برای آگاهی از جزئیات این حادثه آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : رأی الیوم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما