plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۸۶۶۴

خبر خوش نوبخت به بازنشستگان تامين اجتماعی

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه از آمادگی دولت برای تامین بخشی از منابع لازم برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خبرداد.
خبر خوش نوبخت به بازنشستگان تامين اجتماعی
به گزارش ایصال نیوز از دولت، «محمد باقر نوبخت» رئيس سازمان برنامه و بودجه شامگاه شنبه در بخش نهايي توضيحات خود از صفحه اينستاگرام با بيان اينكه اين سازمان طرحي را براي كمك به همسان‌سازي حقوق مشمولان تامين اجتماعي تدوين كرده است گفت: به لحاظ قانوني وظيفه همسان‌سازي حقوق مشمولان تامين اجتماعي بر عهده سازمان تامين اجتماعي مي باشد اما با توجه به وظايفي كه بر عهده سازمان برنامه و بودجه مي باشد اين سازمان در روزهاي آينده مسئولان سازمان تأمين اجتماعي را دعوت خواهد كرد تا آنها برنامه خود براي همسان سازي حقوق بازنشستگان اين بخش را ارائه كنند.

وي افزود، بر اساس برنامه سازمان برنامه و بودجه اين سازمان در نظر دارد براي تامين منابع لازم براي همسان سازي حقوق مشمولان سازمان تامين اجتماعي بخشي از بدهي دولت به اين سازمان را پرداخت نمايد.

دكتر نوبخت ادامه داد، همين امشب موضوع را به معاونت مربوطه در سازمان برنامه و بودجه اعلام كرده‌ام و در هفته جاري جلسه مذكور با نمايندگان سازمان تامين اجتماعي با هدف كمك به همسان سازي پرداختي بازنشستگان تامين اجتماعي برگزار خواهد شد.

دكتر نوبخت تاكيد كرد: ما آماده ايم بخشي از بدهي هاي دولت به تامين اجتماعي را با واگذاري اموال و سهام بپردازيم مشروط بر اينكه همه آنها صرف همسان سازي حقوق بازنشستگان اين سازمان شود.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : سازمان برنامه و بودجه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما