plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۸۵۲۷
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان

رزمایش دفاع بیولوژیک و بازسازی محیطی «شهدای مدافع سلامت» برگزار شد

بکارگیری همه امکانات مرتبط در یگان‌های نیروی زمینی سپاه
رزمایش دفاع بیولوژیک در راستای مهار شیوع ویروس کرونا امروز شنبه نهم فروردین همزمان با ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری با حضور مهندس غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.
رزمایش دفاع بیولوژیک و بازسازی محیطی «شهدای مدافع سلامت» برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و بازسازی محیطی با نام «شهدای مدافع سلامت» توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس دستور فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی زمینی طراحی و در سه هزار نقطه آلوده کشور اجرا شد.

در این رزمایش خودروی دستگاه مه‌پاش متحرک متعلق به موسسه شهید زین‌الدین و مجموعه خودروهای این موسسه، مجموعه یگان‌ها ‌و خودروهای متعلق به گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان و یگان‌های متعلق به دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) به حرکت درآمدند.

این رزمایش با بکارگیری همه امکانات یگان‌های رزم، یگان‌های پشتیبانی رزم و پشتیبانی خدمات رزم نیروی زمینی با به کارگیری سایر نیروهای سپاه اعم از استانی و بسیج و نیروی هوا فضا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقدام جهشی در قطع زنجیره ویروس کرونا برگزار شد.

حوزه فعالیتی این قرارگاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری، بود، تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری، تیپ ۱۸ الغدیر در یزد و لشکر ۱۴امام حسین (ع)، لشکر هشت نجف اشرف، توپخانه ۱۵ خرداد، تیپ ۴۰ مهندسی صاحب الزمان (عج)، دانشگاه امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه، مجموعه بازسازی شهید زین الدین، امکانات سایر مراکز سپاه از جمله بیمارستان شهید صدوقی در استان اصفهان در این رزمایش شرکت کردند.

بخشی از این رزمایش روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری اجرا شد و در استان‌های اصفهان و یزد امروز شنبه به اجرا درآمد و تا زمان ریشه‌کن شدن کامل این ویروس این امکانات آماده به کار خواهد بود.

همه امکانات موجود و امکانات و تجهیزات جنگ نوین استفاده شده در سال‌های دفاع مقدس پس از بازسازی و تعمیر و همچنین نفربرها، خودروهای آتش نشانی موجود در یگان‌های سپاه، بلدوزرها و همه امکاناتی که می‌توانند در امر ضدعفونی و گندزدایی مورد استفاده قرار گیرند، در این رزمایش به کارگیری شد.

بیش از ۳۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای اجرای این رزمایش در نظر گرفته شد و نیروهای شرکت کننده در آن آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما