plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۸۴۰۶

محسن رضایی: جنگ جهانی سوم جنگ سلامت توسط ویروس کرونا است

آمریکا می‌خواهد جنازه تحریم‌ها را به ما بفروشد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پس از شکست پروژه تحریم‌ها و ناکامی تفکر آمریکایی در اداره ⁧اقتصاد⁩ کشور، سیاستمداران آمریکایی، می‌خواهند جنازه تحریم‌ها را به ما بفروشند. جنگ جهانی سوم به جای بمب اتم، ویروس کرونا و مانند آن سرنوشت قدرتها را تعیین خواهد کرد.
محسن رضایی: جنگ جهانی سوم جنگ سلامت توسط ویروس کرونا است
به گزارش ایصال نیوز، محسن رضایی روز دوشنبه در توئیتر نوشت: «پس از شکست پروژه تحریم‌ها و ناکامی تفکر آمریکایی در اداره ⁧اقتصاد⁩ کشور، سیاستمداران آمریکایی، می‌خواهند جنازه تحریم‌ها را به ما بفروشند. مذاکره با شیطان به بهانه گرفتن ماسک و دستکش سم مهلک است. تحریم ها باید برداشته شوند.⁩»

محسن رضایی در یادداشتی دیگری با عنوان «بمب ویروسی کرونا» نوشت: تاریخ بشر از قرن‌های گذشته تا کنون هجمه‌ای به وسعت کرونا سراغ ندارد که تمامی کشورها و ملت‌ها را درگیر کرده باشد. در این میان نکته مهم؛ ضعف شدید پیشرفته ترین کشورهای جهان، یعنی اروپا و امریکا در مقابل این رویداد درمانی و بیولوژیکی است.

وی افزود: همین اتفاق چالش‌ها و اشکالات ناپیدا اما جدی فرهنگ و تمدن غرب را به نمایش گذاشت. در دو جنگ جهانی همه کشورها و ملت‌ها وارد نشدند ولی در هجوم کرونا همه ملت‌ها درگیر شدند. جنگ جهانی سوم جنگ سلامت است و به جای بمب اتم، ویروس کرونا و مانند آن سرنوشت قدرتها را تعیین خواهد کرد. این حادثه یا زیر سر اسرائیل است و یا زیر سر امریکا و یا مشترک هر دو است. هرچه باشد کنترل آن از دستشان خارج شده و به جان خودشان هم افتاده است.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما