plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۸۳۶۹

بازدید رییس قوه قضاییه از شعبه کشیک دادسرای تهران

رییس قوه قضاییه، عصر شنبه دوم فروردین به‌صورت از پیش اعلام‌نشده، از شعبه کشیک دادسرای تهران در ایام‌ نوروز بازدید کرد.
بازدید رییس قوه قضاییه از شعبه کشیک دادسرای تهران
به گزارش ایصال نیوز، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد، آیت‌الله رییسی در بازدید از شعبه کشیک دادسرای تهران در ایام نوروز، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عرض خدا قوت به همکاران قضایی، وضعیت موجود در این واحد قضایی و نحوه رسیدگی به امور مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.

رییس قوه قضاییه تعداد و موضوعات پرونده‌های تشکیل‌شده طی ایام نوروز در شعبه کشیک دادسرای تهران را جویا شد و با قضات و کارکنان این شعبه به گفت‌وگو پرداخت.

آیت‌الله رییسی خطاب به قضات و کارکنان این شعبه کشیک با بیان این‌که آثار کار شما در این ایام ماندگار است، اظهار کرد: نقش شما در این مدت که دستگاه‌ها تعطیل است، در ایجاد امنیت به همراه پلیس بسیار مثال‌زدنی است.

وی ادامه داد: اقدام باارزش قضاتی که در این ایام در حوزه تامین امنیت فعالیت می‌کنند، مانند اقدام مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران و هیات‌های علمی و کادر درمانی، بسیار اثر دارد و ملموس است.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر این‌که پرونده‌هایی که با شکایت شاکی خصوصی آغاز و با رضایت شاکی خصوصی ختم می‌شود را، به سمت صلح و سازش سوق دهید، گفت: به کسانی‌که در این ایام امنیت مردم را بر هم می‌زنند به‌ویژه سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به هیچ عنوان رحم نکنید، علی‌الخصوص با کسانی که رعب و وحشت در جامعه به وجود می‌آورند، حتما جدی برخورد شود.

وی در جریان این بازدید از همه قضات و کارکنان دادگستری و دادسراها که در این ایام در شعب کشیک سراسر کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما