plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۷۵۵۸

دفاع اسکوچیچ از انتخابش به عنوان سرمربی تیم‌ملی ایران!

سرمربی جدید تیم ملی ایران گفت: بدون شک انتخابم به عنوان سرمربی ایران اوج مربیگری‌ام است و به مرز پختگی رسیده‌ام.
دفاع اسکوچیچ از انتخابش به عنوان سرمربی تیم‌ملی ایران!
به گزارش ایصال نیوز، اسکوچیچ، سرمربی جدید تیم ملی ایران در جدیدترین مصاحبه با سایت «gol.dnevnik»، گفت: بدون شک انتخابم به عنوان سرمربی ایران، اوج مربیگری ام است و به مرز به پختگی رسیده ام. در طول مربیگری ام در کرواسی، اسلوونی و عربستان نتایج خوبی را کسب کردم. انتظار چنین پستی را داشتم چون برایش تلاش زیادی کردم. به همین خاطر خوشحالم که به این جایگاه رسیده ام.

سرمربی تیم ملی درباره شانس صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر، گفت: ما ابتدا مقابل هنگ کنگ و کامبوج بازی داریم که بازی های نسبتا آسانی است. اما بعد از آن با عراق و بحرین در ورزشگاه آزادی بازی داریم که به نظرم 100 هزار نفر به این بازی خواهد آمد. خوش بین هستم که در این بازی ها نتایج خوبی کسب کنند.

از سوی دیگر، سرمربی سابق تیم ملی ایران نیز به تمجید از اسکوچیچ پرداخت و عنوان کرد: او می تواند در این سمت موفق باشد. میروسلاو بلاژوویچ در مصاحبه با سایت «gol.dnevnik» کرواسی با حمایت و تمجید از اسکوچیچ، هموطن و سرمربی جدید ایران گفت: بدون شک انتخاب او به عنوان سرمربی ایران اوج مربیگری اش است. او به پختگی رسیده و خوشحالم که به این جایگاه رسیده است.

انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی در شرایطی رخ داد که در ماه‌های اخیر صحبت از انتخاب سرمربی داخلی بود ولی حالا تیم ملی کشورمان باید با این سرمربی کروات در رقابت‌های حساس آتی شرکت کند.

گفتنی است با همه انتقادها، برخی کارشناسان معتقدند از آن‌جایی که فدراسیون در جذب گزینه‌های داخلی تیم ملی ناموفق بود و فدراسیون هم برای عقد قرارداد با مربی جدید محدودیت مالی دارد، اسکوچیچ به نوعی تنها گزینه موجود به شمار می‌رفت و فدراسیون با توجه به قیمت مناسب و آشنایی او با فوتبال ایران به سراغ سرمربی سابق صنعت نفت آبادان رفت. باید منتظر ماند و دید که او می‌تواند با تیم ملی به جام جهانی برسد یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما