plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۷۵۵۰
در خطبه‌های نماز جمعه تهران مطرح شد

امامی کاشانی: مشارکت بالای مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

مشتی دزد و غارتگر، فلسطین را غصب کرده‌اند
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مجلس شورای اسلامی مولود ۲۲ بهمن و مولود فداکاری‌ها و ایثارگری‌هاست؛ بنابراین حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به منزله اهمیت دادن به امنیت کشور و بیمه کردن کشور است.
امامی کاشانی: مشارکت بالای مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند
 آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به برنامه‌ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در دوران پیش از انقلاب برای وابسته کردن ایران و از بین‌بردن خودکفایی کشور ما در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: آمریکا امروز به سبب پیروی انقلاب اسلامی در یک یک تصمیماتش علیه ایران به بن‌بست می‌رسد.

وی‌ تصریح‌کرد:متن ملت‌های مسلمان، امروز در برابر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ایستاده‌اند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،گفت: هر کس بتواند در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند و این کار را نکند، به انسانیت جفا کرده است چرا که این واقعه، گردنکشان تاریخ یعنی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را به وادی سقوط کشاند؛ ارزش ۲۲  بهمن را هیچکس در زیر این آسمان نمی‌تواند محاسبه کند جز شخص وجود مقدس امام زمان(عج).

وی با اشاره به تقارن راهپیمایی ۲۲ بهمن با چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سپهبد سلیمانی از سفره ایمان و عمل صالح برداشت کرد و به آنچنان نقطه عظمتی رسید که نظامیان آمریکایی که دشمن ما هستند آرزو می‌کردند ایکاش ایشان در لشکر آنها بود؛ بسیاری از کشورهای غرب آسیا امنیت خود را مدیون شهید سلیمانی می‌دانند.

آیت‌الله امامی‌کاشانی با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این مشارکت را ادای‌دین به امام وشهدا دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی مولود ۲۲ بهمن و مولود فداکاری‌ها و ایثارگری‌هاست؛ بنابراین حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به منزله اهمیت دادن به امنیت کشور و بیمه کردن کشور است؛ از سویی دیگر، دشمنان به این جمعیت بالای رأی‌دهندگان ما که با هر سلیقه و عقیده‌ای در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، نگاه می‌کنند و مبهوت می‌شوند.

وی افزود: مردم باید در انتخابات پیش رو به نامزدهایی رأی دهند که به خدا و مملکت و نظام و شهدا مومن هستند و دغدغه مبارزه با فساد و غنی شدن کشور و مقابله با فقر را دارند و در برابر دشمن شجاع هستند.

وی تصریح کرد: دشمن امروز در لجنزاری خودساخته دست‌وپا می‌زند و همین طرح به قول خودشان «معامله‌قرن» جز آنکه لجن‌شان را در دنیا متعفن‌تر کند، چیزی نیست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، بیان داشت: یک مشت دزد و غارتگر، خانه مردم فلسطین را غصب کرده‌اند و سپس به تقسیم اراضی بین خودشان روی آورده‌اند و نام آن را معامله‌قرن گذاشته‌اند.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما