plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰
کد مطلب : ۷۵۳۶
در سالگرد شهادت شهدای حادثه تروریستی خاش

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع): انقلاب اسلامی به دنبال حق طلبی و آزادی خواهی است

تاکید بر اهمیت پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
سرهنگ پاسدار محمد هاشم پور تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر خلاف میل و خواسته نظام سلطه به دنبال حق طلبی و آزادی خواهی است و همین امر خواب غربی ها را پریشان کرده است.
فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع): انقلاب اسلامی به دنبال حق طلبی و آزادی خواهی است
سرهنگ پاسدار محمد هاشم پور، فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع)، روز پنجشنبه در اولین سالگرد شهادت شهید محمد صابری و شهدای دیگر حادثه تروریستیخاش- زاهدان در حسینیه انقلاب اسلامی سمیرم اظهارداشت: دشمنان به دنبال سیاه جلوه دادن همه چیز و ناامید کردن مردم با استفاده از این فضاها هستند اما ما نباید فریب آنها و دلارهایی که برای ضربه زدن به نظام اسلامی خرج می کنند بخوریم و ناامید شویم.

به گفته این فرمانده نظامی در استان اصفهان، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای تروریست پرور تنها به فکر منافع خویش است و در این مسیر همه کار می‌کند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی بر خلاف میل و خواسته نظام سلطه به دنبال حق طلبی و آزادی خواهی است و همین امر خواب غربی ها را پریشان کرده است.

هاشم پور ادامه داد: مدافعان حریم امنیت کشورمان تکه تکه شدند تا امروز ما در امنیت  و آسودگی کامل زندگی کنیم، بدن های پاک این عزیزان که با اتمام ماموریت قصد بازگشت به اصفهان داشتند تکه تکه شدند تا وحدت و امنیت ما تثبیت و یکپارچه شود.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) شهیدان محمد صابری و مهدی نوروزی و سایر شهدای مدافع امنیت را نیروهای مومن و انقلابی نظام دانست و تصریح کرد: هر آنچه داریم مرهون خون شهدا و ایثارگران در سایه ولایت و معنویت است.

سرهنگ هاشم پور با تاکید بر اهمیت پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: هر فردی در هر جایگاهی اگر کم کار و تلاش بگذارد چگونه خواهد توانست پاسخگوی خون این عزیزان باشد.وی با اشاره به پیچیدگی های شرایط امروز و فضاهای مجازی و رسانه ای، افزود:

بهمن ماه سال گذشته عوامل گروهک تروریستی موسوم به 'جیش العدل' وابسته به 'القاعده' با اقدام کور، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد، ۲۷ تن از نیروهای جان برکف سپاه شهید و ۱۳ پاسدار دیگر زخمی شدند.

شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولادشهر یک شهید، نجف آباد دو شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم و شهرضا چهار شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سمیرم با افزون بر ۲۲ هزار بسیجی و تقدیم ۴۰۰ شهید به نظام و انقلاب اسلامی، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان، واقع شده است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : جمهوری اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما