plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۷۵۰۷

ثبت نام کنکور ۹۹ از فردا ۱۶ بهمن آغاز می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور سال ۱۳۹۹ پنجاهمین دوره کنکور کشور است و ثبت نام برای این آزمون از فردا ۱۶ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.
ثبت نام کنکور ۹۹ از فردا ۱۶ بهمن آغاز می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، حسین توکلی افزود: ثبت نام برای کنکور سراسری ۱۳۹۹ از فردا ۱۶ بهمن‌ آغاز می شود و تا پنجشنبه ۲۴ بهمن ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌ نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون دوره های روزانه، (نوبت دوم) شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌ های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه‌ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌ های با آزمون دانشگاه آزاد منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان در مهلت تعیین شده باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها برای سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: کلیه داوطلبان واجد شرایط می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶، دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی، دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که تا ۳۱ شهریور ۹۹ اخذ شده باشد، از مدارک مورد نیاز است.

وی گفت: گزینش دانشجو در رشته های با آزمون سراسری ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، صورت خواهد گرفت. داوطلبانی که دارای دو مدرک دیپلم هستند می توانند بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: هر داوطلب بدون در نظر گرفتن نظام آموزشی خود می تواند نظام آموزشی که می خواهد آزمون دهد را بر اساس جداول مربوطه انتخاب کند.

وی گفت: کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه رشته های با آزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان سنجش قرار می گیرد داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارنامه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

نتیجه نهایی کنکور ۹۹ در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما