plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۷۴۸۰
وزارت دفاع ملی ترکیه اعلام کرد

کشته و زخمی شدن 13 نظامی ترک در عملیات ارتش سوریه در ادلب

تداوم پشتیبانی هوایی روسیه از عملیات ارتش سوریه
در پی تشدید درگیری ها در منطقه ادلب سوریه، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: در گلوله باران ادلب توسط ارتش سوریه، 4 نظامی ترکیه کشته و 9 نفر مجروح شدند.
کشته و زخمی شدن 13 نظامی ترک در عملیات ارتش سوریه در ادلب
به گزارش ایصال نیوز، وزارت دفاع ملی ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ در ادلب، محل استقرار نیروهای کمکی که به منظور ممانعت از درگیریها به منطقه اعزام شده بودند به رغم هماهنگی قبلی در خصوص محل استقرار این نیروها، مورد حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: "در نتیجه حملات شدید توپخانه‌ای ارتش سوریه، 4 سرباز ترکیه کشته و 9 سرباز دیگر مجروح شدند که وضعیت یکی از مجروحین وخیم است".

نرکیه در روزهای اخیر تهدید کرده بود اجازه ادامه عملیات ارتش سوریه در ادلب را به سوریه نخواهد داد و اگر لازم باشد نیروی نظامی خود را وارد منطقه خواهد کرد.

گفتنی است، ارتش سوریه در روزهای اخیر عزم خود را برای آزادسازی آخرین پایگاه تروریست های تکفیری در استان ادلب و بخش های غربی استان حلب و همچنین بخش های شرق استان لاذقیه جزم کرده و توانسته بیش از ۴۰ درصد از مناطق یاد شده را آزاد و از تصرف تروریست ها خارج کند. ارتش سوریه هم اکنون به دروازه های شهر مهم "سراقب" رسیده که با آزادسازی این شهر به پیروزی بزرگ دیگری دست خواهد یافت و راه برای آزادسازی استان ادلب هموار خواهد شد. حملات جنگنده‌های روسیه در پشتیبانی از ارتش سوریه در روزهای اخیر در مناطق ادلب و حلب همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/*  
۲
مرجع : تی آر تی ترکیه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما