plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۷۰۶۷

فراخوان مقتدا صدر برای تظاهرات میلیونی در محکومیت حضور نظامیان امریکا در عراق

مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق برگزاری یک تظاهرات میلیونی در محکومیت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی و نقض ها و تجاوزات آنها در کشور را خواستار شد.
فراخوان مقتدا صدر برای تظاهرات میلیونی در محکومیت حضور نظامیان امریکا در عراق
هادی عامری رییس ائتلاف فتح عراق ومعاون رییس حشد الشعبی نیز اندکی پیش حمایت خود را از این تظاهرات میلیونی اعلام کرد. روز گذشته نیز شبکه خبری المیادین از نشست مهم رهبر جریان صدر با شماری از رهبران سازمان حشد الشعبی درباره پایان دادن به اشغالگری بیگانگان و لزوم خروج آمریکا از عراق خبر داد.
شبکه فرات نیز گزارش داد که مقتدی صدر روز سه شنبه، با درخواست از مردم عراق برای شرکت در تظاهرات میلیونی یکپارچه در محکومیت حضور نظامیان آمریکایی و تجاوزات مستمر آنها تصریح کرده است: من مطمئن هستم که ملت عراق به همه ثابت خواهند کرد که هرگز در برابر استکبار جهانی کرنش نخواهند کرد و تنها در برابر خداوند سر تسلیم فرود خواهند آورد.
مقتدی صدر همچنین از برگزاری تجمعات مردمی و سیاسی و پارلمانی با هدف حفظ عراق و کرامت و حاکمیت کشور و ملت آن خبر داده است.
گفتنی است، مقتدی صدر 9 دیماه نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود که خواستار متحد شدن همه عراقی ها برای بیرون کردن اشغالگران آمریکایی شد و گفت: من در حال حاضر آماده هستم با روش‌های سیاسی و حقوقی این اشغالگر را بیرون کنم.
انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما