plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۶۹۹۰

بمباران مواضعی در شرق البوکمال در مرز عراق و سوریه

صبح امروز جمعه مناطقی بین القائم و البوکمال داخل خاک عراق توسط جنگنده های ائتلاف بمباران شد. رسانه های وابسته به دولت سوریه از حمله به کامیون ها و نیروها در مرزهای عراق و سوریه خبر دادند.
بمباران مواضعی در شرق البوکمال در مرز عراق و سوریه
به گزارش ایصال نیوز، هواپیماهایی که گفته می شود وابسته به ائتلاف بین المللی است، صبح امروز جمعه مواضعی را نزدیک مرزهای عراق و سوریه در شرق شهر بوکمال در دورترین نقطه دیرالزور شرقی هدف قرار دادند.

اسپوتنیک به نقل از منابع میدانی گزارش داد: هواپیماهایی که گفته می شود وابسته به ائتلاف بین المللی است، طی حملاتی، مواضعی را در داخل مرزهای عراق و نزدیک شرق شهر البوکمال هدف قرار دادند.

منابع یاد شده افزودند: همه حملاتی که پس از نیمه شب اجرا شد، در داخل اراضی عراق و نزدیک مرزهای سوریه اجرا شده است و اطلاعات مربوط به اینکه این حملات داخل مرزهای سوریه بوده است، صحت ندارد.

همچنین ساعتی پیشتر از آن  شبکه المیادین اعلام کرد، منطقه ای در مرز سوریه و عراق مورد حمله جنگنده های ناشناس قرار گرفته است.

برخی منابع محلی به این شبکه لبنانی گفته اند که صدای انفجاراتی را  در این منطقه مرزی شنیده اند و همزمان، آسمان منطقه القائم-البوکمال شاهد پرواز جنگنده های متجاوز بوده است.

انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما