plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۶۸۵۰
واکنش فرمانده جدید سپاه قدس به عملیات تروریستی آمریکا

سردار قاآنی: بقایای اجساد نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را خواهید دید

سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس: کمی صبر کنید؛ با چشمان خود بقایای اجساد شیطان بزرگ را در خاورمیانه خواهید دید.
سردار قاآنی: بقایای اجساد نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را خواهید دید
به گزارش ایصال نیوز، فرمانده جدید نیروی قدس سپاه در اولین واکنش به ترور شهید سپهبد سلیمانی، وعده داد که بقایای اجساد نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را خواهید دید.

سردار قاآنی که جانشین سردار سلیمانی بود، امروز با حکم رهبر انقلاب به عنوان فرمانده سپاه قدس معرفی شد.

سردار قاآنی از سال 60 تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه ها فعالیت می‌کرد ودر دوران دفاع مقدس فرماندهی یگان‌های 5 نصر و 21 امام رضا (ع) را برعهده داشت. وی تا سال 66 فرمانده تیپ امام رضا بود که پس از آن فرماندهی لشکر 5 نصر را برعهده گرفت. پس از پایان جنگ مدتی به خراسان برمی‌گردد و بعد از تأسیس نیروی قدس در آن مشغول به خدمت شده است که تاکنون هم ادامه یافته است.

دوستی وی با شهید سلیمانی از سال 61 و در جلسات مناطق علمیاتی شروع شد و تا امروز استمرار یافته بود. سردار قاآنی برای مدتی نیز معاون اطلاعات ستاد مشترک سپاه بود که پس از آن جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه شد.

بامداد جمعه 13 دیماه در جریان حمله آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما