plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۶۸۲۰
در همایش طلایه داران امنیت و خدمت

سرلشکر سلامی: موج نفرت علیه آمریکا در همه جهان فراگیر است

با هر چیزی که بخواهد به ما ضربه بزنند، می‌جنگیم
فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ایران اسلامی در مسیر خوبی قرار دارد؛ شاهد مثال  قدرت و اقتدار ما این است که آمریکا هرکجا ناکام شود ایران را مقصر می‌داند ؛ امروز موج نفرت علیه آمریکا در همه جهان فراگیر است.
سرلشکر سلامی: موج نفرت علیه آمریکا در همه جهان فراگیر است
به گزارش ایصال نیوز از سپاه؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در همایش طلایه داران امنیت و خدمت در اهواز با بیان اینکه ایران اسلامی در پرتو ولایت در مقابل هیچ دشمنی زانو نزده و تسلیم نمی‌شود، گفت: امروز به فضل الهی  با پشتوانه مردم ولایتمدار از توان غلبه بر هر دشمنی برخورداریم.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند کشورمان را با انواع تحریم های اقتصادی وادار به تسلیم کنند،تصریح کرد : برغم تمامی توطئه ها ملت ایران با تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با اتکا به توان نیروهای دانشمند نخبه خود ایستاده است و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد : تحریم، استعدادهای ما را شکوفا کرد، پدیده‌های شگفت‌انگیزی از استعداد متولد شد؛ مانند هواپیماهای بدون سرنشینی که می‌توانند هزاران کیلومتر دورتر با دقت بالا هدف را منهدم کرده و برگردند؛ ما موشک‌های بالاستیکی با سرعت چند برابر صوت ساختیم ، شناورهایی که قادر به انهدام هدف با بیشترین دقت هستند ساخته ایم، پدافند چابک، دقیق‌تر، پرتحرک و مدرن‌تر از بیشتر کشورهای جهان را تولید کرده ایم بدون آنکه به هیچ کشوری نیاز داشته باشیم.

وی افزود: پالایشگاه‌ها را خودمان ساخته ایم و امروز دشمنی که به دنبال استفاده از ابزار بنزین برای ضربه زدن به نظام و ملت ایران بود، با قدرت و توانایی عظیم فنی ما مواجه شده است.

سرلشکرسلامی با تاکید بر اینکه امروز استراتژی‌های دشمن را به شکست کشانده ایم، گفت: دشمنان می‌خواستند ما را با فقر، هدف قرار دهند اما ما با هر چیزی که بخواهد به ما ضربه بزنند، می‌جنگیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سه عنصر امام، ملت و اسلام سه ضلع قدرت ما در برابر دشمن است‌، ادامه داد : تحریم استعدادهای ما را شکوفا کرد و دانشمندان جوان و نخبه کشورمان قابلیت های بی بدیل خود را به ظهور رساندند .

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ایران اسلامی در مسیر خوبی قرار دارد؛ شاهد مثال  قدرت و اقتدار ما این است که آمریکا هرکجا ناکام شود ایران را مقصر می‌داند ؛ امروز موج نفرت علیه آمریکا در همه جهان فراگیر است.

سرلشکر سلامی در ادامه تاکید کرد : ما طبق فرمایشات رهبرمان به هیچ جنگی دامن نمی‌زنیم، اما به آمریکا میگوییم در مواجهه با ملت ایران با ادبیات درست سخن بگویند ما به اندازه شکست دادن چندین باره آنها قدرتمندیم و نگران نیستیم؛  ما در دوران دفاع مقدس در مقابل همه دنیای استکبار ایستادیم و سرافراز بیرون آمدیم امروز که دیگر در اوج قدرتیم .

وی تصریح کرد: وقتی آمریکا نیروهای حشد الشعبی را در داخل خود عراق مورد هدف قرار می‌دهد، مسلماً با واکنش مردم این کشور روبرو می‌شود.

فرمانده کل سپاه در پایان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والای خوزستان و تجلیل از صبر و ایثارگری مردم استان در دوران دفاع مقدس و صحنه های مختلف انقلاب گفت : همه شهرهای خوزستان در ایام هشت سال دفاع مقدس جلوه گاه ایران بزرگ اسلامی شده بود و مردم خوزستان نشان دادند می توان در مقابل همه شیاطین عالم ایستاد و پیروز شد‌ و همان گونه که در سیل ، خوزستان همه ایران شد ، امروز هم خوزستان همه ایران و قلب ایران است.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما