plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۶۶۸۰

سخنگوی انصارالله یمن دیدار با ظریف در عمان را مهم توصیف کرد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء در گفت‌وگوهای صلح یمن، دیدار با وزیر خارجه ایران در مسقط پایتخت عمان را «مهم» خواند. ظریف که از روز دوشنبه (دیروز) به عمان سفر کرده است با مقامات این کشور از جمله یوسف بن علوی همتای عمانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
سخنگوی انصارالله یمن دیدار با ظریف در عمان را مهم توصیف کرد
به گزارش ایصال نیوز، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله که صبح امروز (سه‌شنبه) در مسقط با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران دیدار کرده بود، این دیدار را مهم توصیف کرد.

عبدالسلام گفت که در این دیدار تحولات منطقه‌ای بررسی شد. طبق گزارش شبکه المیادین، سخنگوی انصارالله افزود که در دیدار با ظریف راهکارهای مشارکت موثر یمن در تقویت امنیت منطقه‌ای به خصوص تحقق ثبات مورد نظر، مورد بررسی قرار گرفت.

ظریف که از روز دوشنبه (دیروز) به عمان سفر کرده است با مقامات این کشور از جمله یوسف بن علوی همتای عمانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف همچنین در دیدار با سرلشکر النعمانی وزیر دفتر سلطان قابوس در خصوص توسعه و تعمیق روابط دوستانه و برادرانه ایران و عمان گفتگو و تبادل نظر کرد.

او امروز نیز با «فهد بن محمود» معاون پادشاه عمان دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما