plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۶۴۰۹
در بازدید از شهرک صنعتی جی

استاندار اصفهان: دستگاه‌های اجرایی و تولیدکنندگان برای حل مشکلات اقتصادی همدل و هماهنگ باشند

تداوم رصد مشکلات تا ارائه راهکار و حل چالش‌ها
دکتر عباس رضایی تصریح کرد: به منظور رونق تولید و بهبود اشتغال استان اصفهان باید مدیران دستگاه‌های اجرایی، سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید، همدل و هماهنگ باشند.
استاندار اصفهان: دستگاه‌های اجرایی و تولیدکنندگان برای حل مشکلات اقتصادی همدل و هماهنگ باشند
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی، در بازدید از شهرک صنعتی جی اظهار داشت: به منظور رونق تولید و بهبود اشتغال استان اصفهان باید مدیران دستگاه‌های اجرایی، سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید، همدل و هماهنگ باشند.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی ادامه داد: بر همین اساس جلساتی در استانداری ترتیب داده می‌شود تا بتوان برای حل معضلات فعلی چاره اندیشی کرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بازدید ما و مدیران نهادهای مختلف استان از شهرک صنعتی جی با هدف رصد مشکلات و گفت‌وگو با تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شد و این امر تا ارائه راهکار و حل چالش‌ها استمرار خواهد یافت.

رضایی با تأکید بر این‌که اهمیت دادن به تولید داخلی، ثمرات زیادی از جمله اشتغالزایی را به دنبال دارد، گفت: این امر با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادها و تولید کنندگان میسر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از تولید کنندگان می‌خواهیم مشکلات موجود در تمام زمینه‌ها را شناسایی و اعلام کنند و استانداری نیز وظیفه پیگیری و نظارت بر این کار را برعهده خواهد داشت.

شایان ذکر است در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و برخی از مدیران استان حضور داشتند.

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما