plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۶۰۹۷

اعتراض کشاورزان با ایجاد ترافیک ۳۳۵ کیلومتری تراکتورها در فرانسه

کشاورزان فرانسوی امروز (چهارشنبه) در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت «امانوئل مکرون»، با تراکتورهای خود بزرگراه‌های منتهی به پاریس را بستند و صدها کیلومتر ترافیک پرحجم ایجاد کردند.
اعتراض کشاورزان با ایجاد ترافیک ۳۳۵ کیلومتری تراکتورها در فرانسه
به گزارش ایصال نیوز، کشاورزان معترض فرانسوی در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت مکرون، با ترکتورهای خود برخی جاده های اصلی را بستند، به نوشته روزنامه «لو پاریزین» فرانسه، در این تظاهرات که از صبح امروز به وقت محلی از سوی فدراسیون ملی اتحادیه‌های کشاورزان (FNSEA) و اتحادیه کشاورزان جوان فرانسه(JA) آغاز شده، صدها تراکتور با ورود به راه‌های اصلی شهرهای پاریس و لیون، بزرگراه‌های این دو شهر را مسدود کرده اند.

روز گذشته نیز کشاورزان آلمان با آوردن تراکتورهایشان به خیابان های شهرهای بزرگ به نشانه اعتراض، اقدام مشابهی انجام دادند.

در اطراف پاریس ترافیک پرحجمی در بزرگراه‌های A۱ ، A۴ و A۱۳ شکل گرفته و حرکت خودورها با کندی انجام می شود و در برخی نقاط هم خودروها کاملا متوقف شده اند.

در ناحیه «رون آلپ»، کشاورزان از سراسر منطقه برنامه‌ریزی کرده اند تا امکان دسترسی بزرگراه لیون را در سه نقطه در شمال (لیمونه) ، جنوب (ترنی) و در شرق (بینست) مسدود کنند.

«ژان باپتیست بنوا» کشاورز منطقه «پلِسی پلَسی» می گوید: اگر باران نبارد تولیدات ما از نصف هم کمتر خواهد شد. پاییز برای ما بسیار سخت و برداشت چغندر و کاشت گندم به دلیل شرایط آب و هوایی مشکل است. بنابراین ما اکنون زمان زیادی نداریم.

گفتنی است، در چارچوب اعتراض های مردمی و صاحبان مشاغل مختلف نسبت به رویکرد اقتصادی دولت فرانسه، این برای سومین بار در حدود سه ماه اخیر است که کشاورزان فرانسوی اقدام به تظاهرات می کنند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما