plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۶۰۸۸
نا امنی بلای جان عراقی های معترض

۶ کشته و ۱۵ زخمی در انفجارهای سه شنبه بغداد

افزایش ناآرامی و تنش در نجف و کربلا
شامگاه سه شنبه در انفجارهای جداگانه در بغداد ۶ نفر کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند. تجمعات اعتراضی در بغداد و شهرهای جنوبی عراق از جمله نجف و کربلا همچنان ادامه دارد.
۶ کشته و ۱۵ زخمی در انفجارهای سه شنبه بغداد
به گزارش ایصال نیوز، اعتراضات و ناآرامی ها در بغداد و چند شهر بزرگ دیگر عراق سه شنبه نیز ادامه پیدا کرد. به گزارش اسکای نیوز، در سه انفجار جداگانه ای که عصر روز سه شنبه در بغداد رخ داد ۶ نفر کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند.

المیادین هم اعلام کرد که یک موتور سیکلت در نزدیکی یکی از حسینیه های در منطقه شهداء در غرب بغداد منفجر شد که هنوز آمار دقیقی از قربانیان آن اعلام نشده است.

بر اساس گزارش المیادین در جریان درگیری تظاهر کنندگان با نیروهای امنیتی در کربلا یک نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند. المیادین مدعی شد:تظاهر کنندگان به سوی نیروهای ضد شورش سنگ پرتاب کردند. نیروهای امنیتی برای متفرق کردن تظاهر کنندگان در تقاطع الضریبه در کربلا از گلوله استفاده کردند که در نتیجه آن یک نفر کشته و ده ها نفر زخمی شده اند.

المیادین همچنین از سنگ پرانی و درگیری میان نیروهای امنیتی و معترضان  در نجف اشرف در شامگاه سه شنبه خبر داد.

از سوی دیگر، مسؤول رسانه‌ای مرکز پلیس استان کربلا در خصوص تظاهرات و اغتشاشات توأم با آن، گفت که اوضاع در این استان به طور کامل در کنترل نیروهای امنیتی است. سرتیپ «علاء الغانمی» شامگاه سه‌شنبه به ایرنا گفت: شهر کربلا امروز شاهد نوعی افزایش تنش بود و برخی تظاهرکنندگان اقدام به آتش زدن تایرها و بستن برخی خیابان‌های اصلی شهر کردند تا به این وسیله مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کنند.

از سوی دیگر به گزارش العالم امروز در برخی خیابانهای نجف اشرف در اقدامی عجیب، در حالی که تظاهرات عراق در اعتراض به وضعیت های نابسامان معیشتی است معترضان لاستیک های نو را به آتش می کشیدند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : المیادین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما