plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۵۹۴۴
عراق 0 - 0 بحرین

تساوی شیرین عراق و بحرین برای ایران

امید ایران به صعود از این مرحله
شاگردان کاتانچ و سوسا در یک بازی پر برخورد به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند تا ایران بیشترین سود را از این مسابقه ببرد.عراق با این تساوی 11 امتیازی شد و بحرین هم به امتیاز 9 رسید. تیم ملی ایران با یک بازی کمتر 6 امتیازی است.
تساوی شیرین عراق و بحرین برای ایران
به گزارش ایصال نیوز، در شرایطی دو تیم بحرین و عراق در هفته ششم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا برابر هم قرار گرفتند که تیم ملی ایران استراحت داشت و در کمال تعجب ویلموتس هم برنامه ای برای آماده سازی شاگردانش در نظر نگرفت.

بهترین نتیجه در این مسابقه با توجه به دو شکستی که ایران مقابل بحرین و عراق تجربه کرده، نتیجه تساوی بود که در دیدار رفت دو تیم نیز ثبت شده بود.

دیدار بحرین و عراق که در شهر امان اردن برگزار شد، یک بازی فیزیکی و درگیرانه بود که تا دقایق پایانی مسابقه شاهد برخوردهای زیادی در آن بودیم و در نهایت هم گلی در پی نداشت. یکی از جدی ترین درگیری های بازیکنان دو تیم در وقت های اضافی و زمانی ایجاد شد که ارسال بازیکنان تیم عراق با واکنش دروازه بان به جایی نرسید تا این صحنه محلی برای درگیری و برخورد بازیکنان شود و پس از این صحنه بود که داور مسابقه به نشانه پایان بازی در سوت خود دمید.

انتهای پیام/*
۷
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما