plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۵۷۳۸
ایران 2- 0 امارات

صعود مقتدرانه جوانان ایران به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا

شاگردان سیروس پورموسوی با دو گل آریا برزگر و مجید هاشمی نژاد امارات را شکست دادند تا با 9 امتیاز و بدون گل خورده و به عنوان صدرنشین، به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که سال 2020 در تاشکند ازبکستان برگزار می شود راه پیدا کرد.
صعود مقتدرانه جوانان ایران به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا
تیم جوانان ایران در آخرین بازی از رقابت های مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در ورزشگاه پاس تهران در شهرک اکباتان به مصاف تیم ملی امارات رفت و با دو گل این تیم را شکست داد.

تیم ایران در این دوره از رقابت های ابتدا قرقیزستان را با نتیجه 3 بر صفر وبا گل های آریا برزگر، علیرضا منظمی و یاسین سلمانی شکست دادو در بازی دوم برابر نپال با 4 گل محمد مهدی احمدی،احمدرضا جلالی، علیرضا منظمی و آریا برزگر برابر حریفش به برتری رسید.

در حالی که تیم ایران تا قبل از آخرین بازی اش که امروز برابر امارات برگزار شد صعودش قطعی شده بود اما شاگردان پورموسوی در این بازی با تمام قدرت به میدان رفتند و با دو گل برابر مهمترین تیم گروه به برتری رسیدند.

در این بازی که تیم جوانان ایران بازی تهاجمی را انجام می داد در آخرین دقیقه نیمه اول و روی تیزهوشی آریا برزگر به گل رسید. در نیمه دوم محمدهاشم نژاد در دقیقه 79 و پنج دقیقه بعد از حضورش در زمین گل دوم ایران را به ثمر رساند تا تیم با کسب صددرصد امتیازات و 9 امتیاز به مرحله نهایی رقابت ها صعود کند.

تیم ایران به عنوان صدرنشین راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که سال 2020 در تاشکند ازبکستان برگزار می شود راه پیدا کرد.

آنچه از سه بازی تیم جوانان ایران بیش از هرچیزی به چشم آمد استعدادهای آینده داری بودند که توانستند در این مسابقات خودشان را نشان بدهند. در سال های قبل بازیکنانی مثل سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، پیام صادقیان و... در همین تیم جوانان ایران چهره شدند و بعدها اسکلت اصلی تیم ملی ایران را در جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 تشکیل دادند.

این تیم جوانان که اکنون توانست به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا راه پیدا کردند نیز بازیکنانی دارد که می توانند ترکیب اصلی تیم ملی ایران را در رقابت های جام جهانی 2026 را تشکیل بدهند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما