plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۵۷۲۶

رئیس جمهوری وارد استان یزد شد

در چارچوب سفرهای استانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، هواپیمای رئیس جمهوری، دقایقی پیش در فرودگاه یزد بر زمین نشست و دکتر روحانی مورد استقبال استاندار یزد، نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان بلندپایه سیاسی، فرهنگی و نظامی این استان قرار گرفت.
رئیس جمهوری وارد استان یزد شد
به گزارش ایصال نیوز، رئیس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به استان یزد و در فرودگاه این استان، ضمن ابراز خوشحالی از ورود به یزد و اینکه میهمان مردم این استان است، به تشریح برنامه های سفر یک‌روزه خود به استان یزد پرداخت. 

دکتر روحانی با بیان اینکه در این سفر یک‌روزه، علاوه بر بررسی روند پیشرفت طرح‌های مصوب سفر قبلی و پروژه های در جریان این استان، دو طرح مهم در اردکان و یزد افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در این سفر نیز طرح هایی اعلام می‌شود.

رئیس جمهوری همچنین گفت در این سفر یک روزه، در جمع عمومی مردم یزد سخنرانی خواهد داشت و در جلسه شورای اداری این استان نیز شرکت خواهد کرد. 

دقایقی قبل، مراسم رسمی استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه یزد به میزبانی استاندار این استان، نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان بلندپایه سیاسی، فرهنگی و نظامی برگزار شد. قرار است در سفر یک‌روزه دکتر روحانی به استان یزد، 600 پروژه عمرانی، زیرساختی و فرهنگی اجتماعی افتتاح شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تا ساعتی دیگر در مجموعه فرهنگی – تاریخی امیر چخماق در اجتماع باشکوه مردم یزد سخنرانی می کند.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما