plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۵۶۰

رئیس مجلس لبنان: با نخست وزیری مجدد سعد الحریری موافقم

تظاهرکنندگان لبنانی به مقامات تا شامگاه سه شنبه مهلت داده اند که نخست وزیر جدید معرفی شود. قرار است امروز یکشنبه بزرگترین تظاهرات بیروت برگزار شود.
رئیس مجلس لبنان: با نخست وزیری مجدد سعد الحریری موافقم
به گزارش ایصال نیوز، نبیه بری رئیس مجلس لبنان در یک گفت وگوی مطبوعاتی گفت: موضع من مشخص است و به مسئولان نیز ابلاغ کرده ام، با نخست وزیری مجدد سعد الحریری موافقم. نبیه بری رئیس مجلس لبنان تأکید کرد : باید هرچه سریعتر تکلیف نخست وزیری مشخص شده و سپس نشستی برای بررسی بحران های اقتصادی و پاسخ گویی به درخواست های به حق مردم برگزار شود.

وی در مورد برگزاری نشست گفت : من با تشکیل دولت کوچک یا کوچکتر از دولت کنونی موافقم . وی گفت : من آمادگی نمایندگی جنبش را دارم اما در این صورت موضوع سیاسی می شود و امکان وزیر شدن سیاستمداران و افراد متخصص وجود دارد. ".

بری از تماس با ابراهیم کنعان رئیس کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت : سه شنبه آینده اولین گردهمایی کمیته برای آغاز بررسی بودجه 2020 را تشکیل خواهد داد و انتظار می رود دستاوردهایی داشته و در هیات عمومی در مدت کمتر از یک ماه به تصویب برسد.

شایان ذکر است بر اساس گزارش اسکای نیوز، تظاهرکنندگان به مقامات لبنان تا شامگاه سه شنبه مهلت داده اند که نخست وزیر جدید را معرفی کنند. قرار است عصر امروز یکشنبه بزرگترین تظاهرات اعتراضی در بیروت برگزار شود.  

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما