plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۴۷۲۵

پدافند سوریه تهاجم هوایی "رژیم صهیونیستی" به البوکمال را ناکام گذاشت

سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه، نیمه شب گذشته، با تهاجم جنگنده‌های دشمن صهیونیستی در اطراف گذرگاه مرزی«البوکمال» در مرز عراق و سوریه، مقابله کردند و تعدادی از موشکها را رهگیری و منهدم نمودند.
پدافند سوریه تهاجم هوایی "رژیم صهیونیستی" به البوکمال را ناکام گذاشت
به گزارش ایصال نیوز، یک منبع نظامی اعلام کرد، هواپیماهای جنگی که احتمالا جنگنده های رژیم صهیونیستی بودند، در ساعات پایانی شب گذشته مواضع نظامی در شمال شرق البوکمال (نزدیک مرز سوریه و عراق) را مورد هدف قرار دادند. به گزارش بخش عربی اسپوتنیک، این منبع میدانی تصریح کرد: سامانه‌های دفاع هوایی سوریه توانستند اکثر موشک‌های شلیک شده جنگنده‌های متخاصم به منطقه را رهگیری و منهدم کنند، اما تعدادی از موشک‌ها نیز به هدف اصابت کردند که این حملات فقط خسارات مادی برجای گذاشت.
واحد اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان نهم ماه جاری میلادی نیز اعلام کرده بود، اسرائیل یک مقر در حال ساخت ارتش سوریه در منطقه البوکمال در شرق سوریه را هدف گرفت.این ساختمان در زمان حمله خالی بود و هیچ تلفاتی برخلاف آنچه شایعه شد، نداشت.
مناطق مرزی بین بوکمال سوریه و القائم عراق در ماههای اخیر بارها مورد حمله جنگنده ها و پهپادهای آمریکایی اسرائیلی قرار گرفته اند.
گفتنی است رژیم صهیونیستی مدعی است مقرهای حزب الله و حشد الشعبی در این منطقه فعال است و معمولا بصورت ناشناس این مقرها را مورد حمله قرار داده است.
انتهای پیام/*
 
۳
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما