plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۷۰۳
گزارش تکان دهنده پنتاگون

افزایش نگران کننده آمار خودکشی در ارتش آمریکا

وقوع اغلب خودکشی ها با سلاح جنگی
براساس گزارش دیروز وزارت دفاع آمریکا میانگین خودکشی در میان نظامیان ارتش آمریکا در 5 سال گذشته به شکل نگران کننده ای افزایش یافته است. بر اساس آمار منتشر شده 541 سرباز آمریکایی در سال 2018 خودکشی کرده اند
افزایش نگران کننده آمار خودکشی در ارتش آمریکا
به گزارش ایصال نیوز،بر اساس آمار منتشر شده توسط  پنتاگون 541 سرباز آمریکایی در سال 2018 خودکشی کرده اند. براساس جدیدترین گزارش وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» که دیروز پنجشنبه منتشر شد، میانگین آمار خودکشی نظامیان آمریکایی به 24.8 در هر 100 هزار نفر رسید،در حالی که در سال 2013 میانگین خودکشی در ارتش آمریکا 20 نفر در هر 100 هزار نفر بود. این گزارش در پی انتشار خبر خودکشی سه سرباز نیروی دریایی ارتش آمریکا در هفته گذشته بر روی عرشه ناو هواپیمابر جورج دبلیو بوش اعلام شد.
در این گزارش ضمن اعلام نگرانی از افزایش شمار نظامیان آمریکایی که خودکشی کرده اند، اعلام شده که بیشتر خودکشی ها با سلاح جنگی انجام گرفته است.
خانم «الیزابت فان وینکل» مسئول این پرونده در ارتش آمریکا(پنتاگون) تصریح کرد که ارتش آمریکا در این زمینه (پیشگیری از خودکشی) در مسیر درستی حرکت نمی کند.
گفتنی است ارتش آمریکا همه ساله هزینه های زیادی برای درمان افسردگی و پالایش روانی نظامیان خود برای کاهش آمار خودکشی هزینه می کند، اما تلفات سنگین ارتش آمریکا در عراق و افغانستان و سایر نقاط جهان بسیاری از نظامیان آمریکایی را دچار افسردگی و تمایل به خودکشی کرده است.  
انتهای پیام/*
۲
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما