plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۱۹۵
مسعود سلطانی فر مطرح کرد

صدا وسیما هیچ اهتمامی برای اجرای قانون برنامه ششم توسعه ندارد

فقدان همکاری رسانه ملی درباره حق پخش مسابقات ورزشی
وزیر ورزش و جوانان، روز چهارشنبه درباره موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی، حق پخش تلویزیونی را مشوقی مهم و تأثیرگذار در جهت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دانست و گفت: متأسفانه در این زمینه صداوسیما هیچ اهتمامی برای اجرای قانون برنامه ششم توسعه ندارد.
صدا وسیما هیچ اهتمامی برای اجرای قانون برنامه ششم توسعه ندارد
به گزارش ایصال نیوز از خانه ملت، وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: جلسات مکرری در این زمینه با صدا و سیما برگزار کرده‌ایم، ولی هیچگونه همکاری از سوی رسانه ملی در این زمینه دیده نشده است.
پیش از این نیز سلطانی فر در نشست فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه جلسات متعددی با رئیس سازمان صدا وسیما درباره حق پخش تلویزیونی داشته است، تصریح کرده است: متاسفانه این جلسات بی‌نتیجه بوده و همواره موضوع حق پخش به جلسات آتی موکول شده، لذا از نمایندگان درخواست داریم که در این زمینه به وزارت ورزش و فدراسیون کمک کنند.
گفتنی ست حق پخش تلویزیونی بسته‌ای حقوقی است که صاحب و برگزارکننده‌ی آن رویداد از طریق فروش آن به شبکه‌های تلویزیونی به آنها اجازه پخش این رویداد را داده و در ازای دریافت مبلغ معینی درآمد کسب می‌کند. مشتریان فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها در بازار حقوق تلویزیونی، شبکه‌های تلویزیونی هستند. در کشورهای پیشرو حقوق پخش تلویزیونی بسته به سیاست‌های بازاریابی در فوتبال این کشورها، از ۳۰ تا ۶۰ درصد کل درآمدشان را تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما