plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۵
کد مطلب : ۳۸۴۳۵

پیشگوی هلندی درباره وقوع زلزله‌های قریب الوقوع هشدار داد

فرانک هوگربیتس، پیشگوی هلندی، روز یکشنبه نسبت به وقوع یک سری زمین لرزه های پراکنده قریب الوقوع که در طول روزهای یکشنبه و دوشنبه بر اساس انتظارات وی رخ خواهد داد هشدار داد.
پیشگوی هلندی درباره وقوع زلزله‌های قریب الوقوع هشدار داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، "هوگربیتس" دراظهاراتی گفته که پیوندهای سیاره ای ممکن است منجر به افزایش فعالیت لرزه ای به طور کلی در طول این هفته شود، و آنچه را که او "مهندسی بحران نجومی " نامید، آشکار کرده که ممکن است امروز و فردا چندین زمین لرزه قوی ایجاد کند.

او گفته که اتصال سیاره ای با عطارد ممکن است منجر به افزایش فعالیت لرزه ای به طور کلی در طول این هفته شود.

وی افزود: ما در طول هفته پیوندهای سیاره ای بالاتر از حد متوسط ​​خواهیم داشت، در درجه اول با مریخ، خورشید، عطارد و زحل در 27 ام، در حالی که در روز 28ام اتصال بین خورشید، عطارد و مریخ را داریم و سپس در روز 30 ام خورشید، عطارد و نپتون، و همچنین پیوندی با زمین و عطارد و اورانوس وجود خواهد داشت ، و آن در 31 ام، آخرین روز "ماه می" خواهد بود که می تواند منجر به افزایش لرزه ای واضح در محدوده 6 درجه و شاید زلزله 7 درجه شود".

بر اساس گزارش سازمان زمین شناسی آمریکا، چند ساعت پس از هشدار هوگربیتس، زمین لرزه ای قوی به بزرگی 6.3 ریشتر در مجمع الجزایر وانواتو در اقیانوس آرام بدون ایجاد هشدار سونامی روی داد.

این زمین لرزه در عمق 29 کیلومتری دریا و در 83 کیلومتری شمال غربی پایتخت مجمع الجزایر، پورت ویلا، شناسایی شد.

مرکز هشدار سونامی اقیانوس آرام اعلام کرد که انتظار نمی رود این زمین لرزه باعث ایجاد سونامی شود و گزارش فوری از خسارت در وانواتو وجود ندارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما