plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۳۸۳۸۵

تداوم حملات زمینی اشغال‌گران به مناطق مسکونی رفح

نیروهای اشغالگر به حملات زمینی خود به مناطق بزرگ رفح، جبالیا و دیگر بخش های شمال غزه که بیمارستان های آن در نتیجه حملات هوایی و توپخانه ای و کشتارهای هولناک از چرخه خدمت خارج شده است، ادامه دادند.
تداوم حملات زمینی اشغال‌گران به مناطق مسکونی رفح
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از برخی منابع محلی گزارش داد : نیروهای اشغالگر اسرائیلی با پیشروی به سمت بیمارستان کمال عدوان درطرح بیت لاهیا، به سمت بیمارستان پیشروی و به مناطق اطراف آن گلوله شلیک کرده و محاصره آن را تشدید کردند. این در حالی است که شماری از کادر پزشکی و زخمی داخل بیمارستان هستند.

خبر دیگر اینکه ، بالگردهای رژیم اشغالگر در مرکز و جنوب شهر رفح و قایق های نظامی رژیم به سمت ساحل شهرک الزوایده در وسط باریکه غزه تیراندازی کردند.

همچنین توپخانه رژیم اشغالگر جحر الدیک در مرکز باریکه غزه و محله الزیتون در شهر غزه را هدف قرار داد و مناطق شرقی دیرالبلح در مرکز باریکه غزه را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

خودروها و پهپادهای رژیم اشغالگر به منطقه مسجد علی و خیابان هشتم درجنوب شهر غزه آتش گشودند،هواپیماهای اشغالگر پس از نیمه شب، نیز چند بار دیگر به شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه حمله کردند و بالگردهای رژیم اشغالگر به سوی شرق رفح آتش گشودند.

هواپیماهای رژیم اشغالگر درست پیش از نیمه شب، چندین بار به اردوگاه جبالیا حمله کردند و منزل خانواده الحواجری در الفاخوره در شمال باریکه غزه را هدف قرار دادند که براثر آن، 5 نفر شهید وزخمی شدن 3 نفر منجر شد که از زیر آوار بیرون کشیدند.

همچنین حملات شب گذشته نیروهای رژیم اشغالگر و بمباران دو آپارتمان مسکونی و یک کارخانه ادویه جات در تقاطع الشعبیه ، دست کم 5 شهید در شهر غزه بر جای گذاشت. العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما