plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۸۳۴۰

قاضی‌زاده هاشمی: پیام‌های تسلیتی که ایران از کشورهای مختلف دریافت کرد بی‌نظیر بود

یک سوم کشورهای جهان عزای عمومی اعلام کردند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یک سوم کشورهای جهان در پی شهادت رئیس‌جمهوری فقید جمهوری اسلامی ایران عزای عمومی اعلام کردند. پیام‌های تسلیتی که ایران از کشورهای مختلف دریافت کرد بی‌نظیر بود چرا که حتی از دشمنان نیز پیام تسلیت دریافت کردیم.
قاضی‌زاده هاشمی: پیام‌های تسلیتی که ایران از کشورهای مختلف دریافت کرد بی‌نظیر بود
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، "سید امیرحسن قاضی‌زاده هاشمی" در گفت‌گو با العالم افزود: شهادت رئیس‌جمهور "سید ایراهیم رئیسی" در این حادثه دردناک باعث ایجاد انسجام میان اقشار مختلف مردم ایران شد و بر کشورهای جهان نیز تاثیرگذار بود.

قاضی‌زاده که معاون رئیس جمهور شهید نیز بود، تصریح کرد: پیام‌های تسلیتی که ایران از کشورهای مختلف دریافت کرد بی‌نظیر بود چرا که حتی از دشمنان نیز پیام تسلیت دریافت کردیم.

وی ادامه داد: یک سوم مردم جهان برای شهادت رئیس‌جمهور ایران به مدت یک، دو یا سه روز عزای عمومی اعلام کردند و بقیه نیز پرچم کشورهای‌شان را به نشانه سوگواری به حال نیمه برافراشته درآوردند.

رئیس بنیاد شهید یادآور شد: این مساله نشان‌دهنده اهمیت شخصیت رئیس جمهور شهید ایران برای کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی مانند بریکس، شانگهای، سازمان ملل و حتی آمریکاست.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما