plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۸۲۱۹
در نشست گروهی حزب خود

اردوغان: نتانیاهو و شرکای او در نسل‌کشی، در قبال هر قطره خونی که ریخته‌اند پاسخگو خواهند بود

فکر نکنید که اسرائیل به غزه بسنده می‌کند
رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه نتانیاهو و شرکای او در نسل‌کشی، در قبال هر قطره خونی که ریخته‌اند پاسخگو خواهند بود، گفت: برادران فلسطینی ما مطمئنا روزی به خانه‌های خود باز خواهند گشت. فکر نکنید که اسرائیل به غزه بسنده می‌کند. اگر جلوی این دولت وحشی و تروریستی گرفته نشود، دیر یا زود با توهم سرزمین موعود، چشم به آناتولی می‌دوزد.
اردوغان: نتانیاهو و شرکای او در نسل‌کشی، در قبال هر قطره خونی که ریخته‌اند پاسخگو خواهند بود
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور و رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه در نشست گروهی حزب خود اظهار داشت: در سالگرد «نکبت» به برادران فلسطینی خود سلام می‌فرستم. برادران فلسطینی ما مطمئناً روزی به خانه‌های خود باز خواهند گشت و کاشانه خود را باز خواهند یافت.

وی افزود: نتانیاهو و شرکای او در نسل‌کشی در قبال هر قطره خونی که ریخته‌اند، پاسخگو خواهند بود. ما نیز برای پاسخگویی نسل‌کش‌ها به آنها امان نخواهیم داد.

رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد: این واقعیت که قاتلان صهیونیست و مهره‌های آنها ما را هدف قرار می‌دهند، چیزی نیست که بترسیم یا هراس داشته باشیم، بلکه نشان افتخاری است که با سرافرازی بر سینه خود می‌زنیم.

اردوغان به تمام کشورها در خصوص صهیونیسم هشدار داده و گفت: فکر نکنید که اسرائیل به غزه بسنده می‌کند. اگر جلوی این دولت وحشی و تروریستی گرفته نشود، دیر یا زود با توهم سرزمین موعود، چشم به آنادولو می‌دوزد.

وی با اشاره به کمک‌های ترکیه به مردم غزه و فلسطین، افزود: برخی افراد با وجدان ضعیف، از اینکه ما مجروحانی که از فلسطین می‌آیند را درمان می‌کنیم، آشفته شدند. این کشور قدرت التیام بخشیدن به زخم‌های مجروحان را دارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما