plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۷۸۳۴
در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

امیرعبداللهیان: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا مردود است
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سرکوب و برخورد خشن نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل مورد نگرانی افکار عمومی جهان است، گفت: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد. نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.
امیرعبداللهیان: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی گفت: این سرکوب در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است. در پی نسل‌کشی ده ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما