plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۷۶۶۳
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

تامین ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای ساخت مسکن

تعیین‌تکلیف بیش از ۱۶ هزار پرونده حقوقی مرتبط با زمین در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، تامین بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اقدامات شاخص انجام شده برشمرد.
تامین ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای ساخت مسکن
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، از وزارت راه و شهرسازی، «ارسلان مالکی» در نشست شورای املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن، شناسایی و تامین زمین برای طرح‌های ملی مسکن، صیانت از حقوق دولت در ارتباط با اراضی شهری، تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های ملی مسکن، واگذاری اراضی به گروه‌های هدف دولت براساس قوانین و مقررات و مبارزه با فساد در حوزه زمین با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را از اهداف اصلی این معاونت عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات شاخص این معاونت تحویل و تحول اراضی ملی واقع در حریم شهرها در راستای تفاهم‌نامه مشترک با وزارت جهاد کشاورزی در اجرای ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن است، گفت: تاکنون بیش از ۴۹۰ هزار هکتار زمین ملی از جهاد کشاورزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

مالکی همچنین از تعیین‌تکلیف بیش از ۱۶ هزار پرونده حقوقی در سال ۱۴۰۲ توسط دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

پالایش اطلاعات آخرین وضعیت اراضی موجود، ثبت اطلاعات املاک و مستغلات در سامانه سادا، بازشماری منابع سازمان و ساماندهی بایگانی الکترونیکی از دیگر مواردی بود که به عنوان اولویت‌های کاری معاونت املاک و حقوقی عنوان شد.

انتهای پیام/*
۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما