plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۷۶۶۰

آغاز محاکمه تاریخی ترامپ درخصوص پرونده پرداخت حق السکوت

با آغاز انتخاب هیئت منصفه دادگاه نیویورک امروز (دوشنبه) برای نخستین بار در تاریخ آمریکا ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن مورد محاکمه کیفری قرار می گیرد.
آغاز محاکمه تاریخی ترامپ درخصوص پرونده پرداخت حق السکوت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ترامپ که 45 مین رئیس جمهور آمریکا بوده و قرار است بار دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این کشور شود، با 34 اتهام مواجه است که مهمترین آن پرداخت 130 هزار دلار به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن به عنوان حق السکوت است.

دنیلز گفته است که این مبلغ را به عنوان حق السکوت در خصوص رابطه ای که سال 2006 با ترامپ داشته دریافت کرده است.

وکلای ترامپ بارها تلاش کرده اند که محاکمه ترامپ را در پرونده پرداخت حق السکوت به تاخیر بیندازند اما موفق نشده اند.

خاطرنشان می شود که در آستانه برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، وی در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، قاضی این پرونده را فردی فاسد و حق باز نامید.

ترامپ در جمع پرشور هوادارانش اظهار کرد : او یک قاضی حقه باز و فاسد است. این اتفاق پیشتر نیفتاده است. می دانید؟ درست است؟ دهان او کاملا بسته شده و او یک قاضی بسیار سردرگم و فاسد است که از سندرم آشفتگی ترامپ رنج می برد.

این در حالی است که خوآن مرکان قاضی پرونده پرداخت حق السکوت توسط ترامپ به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی اعلام کرد که دادگاه این پرونده به دلیل رسانه‌ ای شدن و تبلیغات گسترده و قابل توجه، به تعویق نمی افتد.

این قاضی نیویورکی درخواست وکلای ترامپ در این مورد را که رسانه‌ای شدن و تبلیغات گسترده پیش از محاکمه ممکن است، منجر به یک روند بررسی ناعادلانه شود، رد و با به تعویق انداختن زمان برگزاری دادگاه مخالفت کرد.

انتهای پیام/*
۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما