plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۷۶۴۱
در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس

قالیباف: در صورتی که از صهیونیست‌ها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران شدیدتر خواهد بود

دولت‌های مسلمان در سمت درست تاریخ بایستند
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، با بیان اینکه پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده ایران، دل هر ایرانی را که دل در گروی عزت و امنیت کشور دارد شاد کرد، تصریح کرد: در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران، شدیدتر خواهد بود.
قالیباف: در صورتی که از صهیونیست‌ها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران شدیدتر خواهد بود
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 26 فروردین ماه) مجلس ضمن درود و رحمت خدا بر قهرمانان شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی، گفت: درود خدا بر ارواح طیبه سید الشهدای انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی مقدم و یاران شهید ایشان.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات نیمه شب گذشته بیان کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می شود، محکم و درس‌آموز بود. پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی را که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد، شاد کرد.

وی در ادامه اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان را بر اساس منشور سازمان ملل متحد دانست و هشدار داد: در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران، شدیدتر خواهد بود.

دکتر قالیباف همچنین با بیان اینکه انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش، موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است، اظهار داشت: دولت‌های مسلمان، با پیروی از خواستهٔ ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهیونیست است در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت ‌ها قرار ندهند.

رئیس قوه مقننه افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هر گونه تهدید از مبدا هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار، منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است، گفت: جمهوری اسلامی ایران که نشان داده است غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور، برخورد می کند، با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرد.

دکتر قالیباف اضافه کرد: وظیفه خود می دانم به نمایندگی از مردم از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر کنم. خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی، محکم و پشیمان‌کننده بود و باردیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.

گفتنی‌ست نمایندگان مجلس بعد از پایان نطق رئیس قوه مقننه تکبیر گفته و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و به رزمندگان اسلام، درود فرستادند.

انتهای پیام/*
۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما