plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۷۵۸۲

موج حمله و بازداشت شهروندان کرانه باختری در صبح روز عید فطر

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته و صبح امروز چهارشنبه عید فطر با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، اقدام به بازداشت شهروندان کردند. همزمان درگیری هایی در چندین محور به وقوع پیوست.
موج حمله و بازداشت شهروندان کرانه باختری در صبح روز عید فطر
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در طولکرم نظامیان رژیم اشغالگر با حمله به این شهر و یورش به منازل شهروندان با آنها درگیر شدند.

در نابلس نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله به این منطقه جوانی به نام عمرو منیر الصیفی، از شهرک تل در غرب نابلس و جوانی به نام عبد الرحمن رضا طلال سماره از روستای بیت مرین در شمال غرب نابلس را بازداشت کردند.

در جنین رزمندگان مقاومت پس از حمله به پست نظامی دوتان نزدیک منطقه یعبد در غرب جنین، به سلامت به پایگاه خود برگشتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به روستاهای الجلمه، بیت قاد، جلبون، فقوعه، عرانه و دیر غزاله در شمال شرق جنین و شهرک عانین در غرب جنین حمله و اقدام به بازرسی مناطق مختلف و نصب مانع کردند.

در قلقیلیه نظامیان رژیم اشغالگر صبح امروز به شهرک عزون در شرق این منطقه حمله کردند.

منابع محلی گفتند خودروهای رژیم اشغالگر در حمله به این منطقه، از ورودی شمالی وارد این شهرک شدند و در سراسر منطقه مستقر شدند. همزمان هواپیماهای شناسایی بر فراز منطقه گشت زنی کردند.

نظامیان اشغالگر به شهرک های بیت ریما و النبی صالح در رام الله حمله و تعدادی از جوانان آن را بازداشت کردند.

در بیت لحم درگیری هایی بین جوانان مدافع شهر با نظامیان متجاوز صهیونیستی در گرفت.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک بیت امر در شمال الخلیل حمله و اقدام به گشت زنی در محله های شهرک کردند. کما اینکه درگیری شدیدی بین نظامیان مهاجم و مدافعان شهر درگرفت که در ان صهونیست ها اقدام به تیراندازی و شلیک گاز اشک آور کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما