plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۳۷۵۵۱
در مراسم یادبود سردار شهید محمد رضا زاهدی و یارانش

سیدحسن نصرالله: دشمن اقرار کرده که ایران پاسخ حمله به کنسولگری خود را خواهد داد

حمله اسرائیل به مستشاران ایرانی به علت شکست در جنگ سوریه بود
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم یادبود سردار شهید محمد رضا زاهدی و یارانش گفت: هدف قرار دادن مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در دمشق بزرگ ترین تجاوزگری رژیم اسرائیل در نوع خود در سوریه بوده است.
سیدحسن نصرالله: دشمن اقرار کرده که ایران پاسخ حمله به کنسولگری خود را خواهد داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت و یادبود سردار شهید محمد رضا زاهدی و یارانش که در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد،‌ حضور سپاه پاسداران در سوریه و لبنان به سال ۱۹۸۲ و زمان تجاوز اسرايیل به لبنان باز می گردد.

وی گفت: حضور نیروهای سپاه پاسداران در سوریه و لبنان با وجود جنگ تحمیلی علیه ایران در آن دوران صورت گرفت.
دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد،‌ هدف قرار دادن مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در دمشق بزرگ ترین و مهم ترین تجاوزگری رژیم اسرائیل در نوع خود در سوریه از چند سال پیش به شمار می رود.

وی افزود: حمله رژیم اسرائیل به مستشاران ایرانی به علت شکست در جنگ علیه سوریه بود که رژیم اسراییل در آن دست داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مستشاران ایرانی در سوریه به دنبال نبرد مشروع با دشمن صهیونیستی صورت گرفته است.

تعرض اسرائیل به مستشاران ایرانی دو هدف را دنبال می کند که یکی از آن هدف قرار دادن خاک ایران یعنی تعرض به این کشور است و هدف جدید دیگر سطح ترور است زیرا سردار زاهدی رئیس مستشاران نظامی ایران در لبنان و سوریه بود.

وی خاطرنشان کرد، آمریکایی ها و اسرائیلی ها اقرار کرده اند که ایران به تجاوز اسرائیل به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد، طبیعی است که ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری خود در دمشق پاسخ دهد.

وی گفت: سردار زاهدی از ستون های انقلاب اسلامی در ایران بود که مسوولیت های سنگینی را در دوران جوانی برعهده داشت و مرد میدان جنگ بود.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نبرد با دشمن صهیونیستی خاطرنشان کرد،‌ این نبرد صرفا برای آزادسازی مقدسات نیست بلکه برای رهایی و خلاصی امت اسلام از طرح های رژیم اشغالگر و غارت و تصرف سرزمین ها اسلامی از سوی این رژیم است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما