plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۷۴۵۸
در پیام تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه

روحانی: اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است

ثمره خون پاک این شهدای والامقام، انعکاس حقانیت مقاومت است
رئیس جمهور سابق ایران در پیامی، با تسلیت شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد: رژیم اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است که بی‌تردید با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.
روحانی: اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، متن پیام رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که مغایر با کلیه مقررات بین‌المللی مبنی بر مصونیت اماکن دیپلماتیک است، برخاسته از خوی تجاوزگر و ماهیت تروریستی این رژیم است که ابایی از کشتار و جنایت ندارد.

متأسفانه این اقدام وحشیانه منجر به شهادت سرداران رشید، محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج‌رحیمی و دیگر مستشاران نظامی ایران و چند نفر از شهروندان سوریه شد که با تبریک و تسلیت آن به حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران، امیدوارم خداوند متعال بر علو درجات شهدای گرانقدر در این ماه مبارک بیافزاید.

رژیم اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است که بی‌تردید با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد و به فضل الهی، ثمره خون پاک این شهدای والامقام، تقویت اقتدار ایران و انعکاس حقانیت مقاومت و رسوایی هرچه بیشتر رژیم جنگ‌افروز و تروریستی اسرائیل خواهد شد.

حسن روحانی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما