plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۷۴۲۶

ایران خواستار تحقیق فوری بین‌المللی درباره حوادث بیمارستان "الشفاء" شد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به جنایت صهیونیست‌ها در تخریب بیمارستان الشفای شهر غزه واکنش نشان داد و خواستار انجام تحقیقات فوری در این زمینه شد.
ایران خواستار تحقیق فوری بین‌المللی درباره حوادث بیمارستان "الشفاء" شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، "ناصر کنعانی" سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء شهر غزه بعد از خروج ارتش متجاوز تل‌آویو از آن واکنش نشان داد.

کنعانی در حساب ایکس خود نوشت: تصاویر منتشره از ‎بیمارستان الشفاء در ‎غزه پس از محاصره دو هفته‌ای توسط ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات شاهدان میدانی و گزارش‌های تصویری و خبری منتشر شده از میزان تخریب، شکنجه، کشتار و تعداد بازداشت‌ شدگان فلسطینی در این بیمارستان، هولناک و تکان‌دهنده است!

این سخنگو گفت: تحقیق بین‌المللی [در این خصوص] ضرورت فوری دارد. آیا مجامع و نهادهای بین‌المللی به وظیفه خود عمل خواهند کرد؟

سخنگوی وزارت خارجه ایران افزود: آیا مدعیان شناخته‌شده حقوق بشر از تحقیق بین‌المللی در خصوص ابعاد این جنایت جنگی آشکار حمایت خواهند کرد و یا رفتارهای گزینشی و تبعیض‌آمیز در خصوص ‎حقوق بشر همچنان ادامه خواهد یافت؟!

طبق این گزارش، منابع فلسطینی، صبح امروز از عقب‌نشینی کامل نیروهای رژیم صهیونیستی از اطراف بیمارستان الشفاء در غرب شهر غزه بعد از حدود ۲ هفته محاصره آن خبر دادند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما