plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۷۳۳
حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه

انهدام یک موشک توسط سامانه پدافند ارتش سوریه

اهدافی در مصیاف در تیررس بوده است
یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد نیمه شب گذشته همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در شهر «مصیاف» سوریه یک فروند موشک بر فراز این شهر توسط سامانه های دفاعی سوریه منهدم شد. با توجه به موفقیت های اخیر ارتش سوریه در استان ادلب همزمانی حملات موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه با شکستهای سنگین تروریستها در ادلب، نشانه حمایت این رژیم از تروریست ها است.
انهدام یک موشک توسط سامانه پدافند ارتش سوریه
به گزارش ایصال نیوز از «سانا»، یک مقام نظامی سوریه اعلام کرد نیمه شب گذشته یک فروند موشک شلیک شده از فضای لبنان به طرف سوریه توسط سامانه پدافند دفاعی ارتش سوریه شناسایی، رهگیری و منهدم شدو همزمان با انهدام این موشک صدای انفجار بر فراز شهر مصیاف سوریه شنیده شد.
خبرگزاری سانای سوریه همزمانی این حمله موشکی اسرائیل به سوریه با شکستهای سنگین تروریستها در استان ادلب را برای روحیه دادن به تروریست ها و نشانه حمایت رژیم صهیونیستی از آنان می داند.
ستاد تبلیغات جنگ سوریه نیز به نقل از یک منبع نظامی سوری نوشت پدافند هوایی این کشور یک موشک متخاصم که از شمال لبنان به سمت مصیاف شلیک شده بود را شناسایی و آن را قبل از رسیدن به هدف منهدم کرد.
 در سالهای اخیر پدافند دفاعی ارتش سوریه بارها به مقابله با هجوم موشکی جنگنده های رژیم صهیونیستی که برخلاف قوانین بین المللی و در مواردی با استفاده از فضای لبنان به سوریه تجاوز می کنند برخاسته است.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما