plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۷۱۵۹

محمد مصطفی مکلف به تشکیل دولت جدید فلسطین شد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پنجشنبه شب، محمد مصطفی را به تشکیل دولت جدید مکلف کرد.
محمد مصطفی مکلف به تشکیل دولت جدید فلسطین شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، دیشب (پنجشنبه)، محمد مصطفی را به تشکیل دولت جدید مکلف کرد.

بنابر گزارش روسیا الیوم، محمود عباس خاطرنشان کرد، شما را به عنوان نخست وزیر انتخاب و به تشکیل دولت نوزدهم طی مهلت مشخص شده در قانون اساسی مکلف می کنیم.

وی از نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید خواست به منافع عالی ملت فلسطین و حفظ دستاوردها و ارتقای آن و تحقق اهداف ملی آنگونه که توسط سازمان آزادی بخش فلسطین، نماینده قانونی و انحصاری ملت فلسطین تایید شده، پایبند باشد.

پیشتر دولت فلسطین به نخست وزیری محمد اشتیه که از سال 2019 بر سر کار بود، استعفای خود را به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل داد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله وضعیت ناگوار اقتصادی، محاصره و کشتار فلسطینیان غزه از سمت خود استعفا داد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین انتظار دارد محمد مصطفی با سابقه ای که در حوزه سیاست و اقتصاد دارد، دولتی تکنوکرات تشکیل دهد تا بتواند از مرحله سخت کنونی عبور کند.

وی مدرک دکترای خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه جرج واشنگتن گرفته است و به مدت 15 سال در بانک جهانی فعالیت کرده است.العالم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما