plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۳۷۰۸۰
در پل تاریخی شهرستان

نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان با پیام آیت الله مظاهری آغاز شد

فعالیت ۹۴ غرفه در مساحتی بالغ بر دو هزار و ۲۵۰ متر
نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت عصر شنبه و در آستانه ماه مبارک رمضان، با پیام آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان در محل سابق نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان آغاز به کار کرد.
نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان با پیام آیت الله مظاهری آغاز شد
به گزارش ایصال نیوز، این نمایشگاه تا بیست و پنجم اسفند جاری از ساعت ۱۵ تا برگزار می شود.

آیت الله حسین مظاهری از مراجع عظام تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان در پیام خود با بیان اینکه قرآن کریم، کتاب جامع و جاودانۀ الهی است که فلسفۀ اصلی نزول آن از سوی خداوند متعال، هدایتِ مردم و جدا کردن حق از باطل است، گفت: همۀ فعالیّت‌های مبارکی که در حولِ محور قرآن کریم شکل می‌گیرد و از آن جمله، نمایشگاه قرآن و عترت، باید در همین طریقِ نورانی، طیِّ مسیر نماید و جهت‌گیری اصلی همۀ برنامه‌های آن، روشنگری و هدایت و نیز جدا کردن حق از باطل باشد.

آیت الله مظاهری افزود: بی‌تردید این «روشنگری» از طریق انتقال مفاهیم و پیام‌های متعالی قرآن مجید و کاربردی‌سازی آن نسبت به مسائل و مشکلات انسان معاصر و دنیای کنونی و تلاش و مجاهدت برای عملی ساختن این پیام‌ها انجام می‌پذیرد.

در این نمایشگاه ۹۴ غرفه در مساحت حدود ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع در نظر گرفته شده است. ۲٠ غرفه در این نمایشگاه بصورت ویژه به خانواده‌ها و نوجوانان اختصاص پیدا کرده و برنامه مناجات‌خوانی، رونمایی از آثار هنری هنرمندان و نرم‌افزارهای جدید قرآنی از برنامه‌های این نمایشگاه است.

این نمایشگاه با مشارکت ۱۲۰ مجموعه فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود و ۳۲ نهاد، سازمان و مؤسسه قرآنی در برپایی آن نقش دارند.

شركت كنندگان نمایشگاه امسال در حوزه‌های نشر مكتوب(انتشارات قرآنی)، تولیدات و آثار فرهنگی، هنری و قرآنی با موضوع های مختلف از جمله حجاب و عفاف، كودك و نوجوان توسط سازمان‌ها و نهادهای دولتی، موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی و نرم‌افزار و فضای مجازی در معرض دید قرار داده اند.ا یر نا

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما