plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۲
کد مطلب : ۳۷۰۵۰

استعفای سرپرست باشگاه سپاهان پس از باخت تلخ طلایی پوشان اصفهانی

تیم فوتبال سپاهان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر سه از تیم پیکان تهران شکست خورد و در حسرت بٌرد در لیگ برتر باقی ماند.سرپرست باشگاه سپاهان پس از باخت این تیم مقابل پیکان تهران از سمت خود کناره گیری کرد.
استعفای سرپرست باشگاه سپاهان پس از باخت تلخ طلایی پوشان اصفهانی
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسین زمانی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برد سه بر ۲ تیم میهمان به پایان رسید.

تیم پیکان تهران تحت هدایت رضا عنایتی موفق شد در یک جدال حساس و دشوار، سپاهان را در نقش جهان شکست دهد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آورد.

در این بازی تماشایی و پُرگل، در مجموع پنج گل رد و بدل شد که سه گل سهم پیکان و ۲ گل هم سهم سپاهانی ها بود.

محمدحسین فلاح ۲ گل(دقایق ۱۶ و ۴۵) و علی قربانی (دقیقه ۷۳)یک گل برای پیکان و فرشاد احمدزاده( دقیقه چهارم) و رضا اسدی (دقیقه ۵۳) نیز هرکدام یک گل برای سپاهان به ثمر رساندند.

برایان دابو بازیکن سپاهان در دیدار امروز و در دقیقه ۵۰ با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد و سپاهان تا پایان بازی، ۱۰ نفره مقابل پیکان بازی کرد.

پیکان با این برد در نقش جهان به دومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر با هدایت رضا عنایتی رسید و سپاهان نیز همچنان در آرزوی بُرد در لیگ برتر از باقی ماند.

 آخرین برد سپاهان در لیگ برتر مربوط به هفته سیزدهم است که زردپوشان توانستند، هوادار تهران را با پنج گل شکست داد.

کناره گیری سرپرست باشگاه سپاهان پس از شکست از پیکان

منوچهر نیکفر، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، پس از پایان بازی برابر پیکان با حضور در رختکن زردپوشان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

نیکفر حدود ۸۰ روز پیش در پی استعفای محمدرضا ساکت به دنبال ماجراهای مربوط به بازنشستگی مدیرعامل اسبق و بحران‌هایی که در رابطه با سقف بودجه برای باشگاه سپاهان بوجود آمده بود به‌عنوان سرپرست باشگاه سپاهان انتخاب شده بود.

وی یکی از مدیران ارشد فولاد مبارکه سپاهان است که از سوی یاسر طیب‌نیا مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه به سرپرستی باشگاه منصوب شده بود.

امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان نیز در ورزشگاه نقش اصفهان درباره استعفای نیکفر به ایرنا گفت:متأسفانه آقای نیکفر تصمیم قطعی خود را برای کناره‌گیری گرفته‌اند و در رختکن این موضوع را به سرمربی، کادرفنی و بازیکنان اعلام کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما