plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۷۰۲۸

تلفات جانی و خسارت شدید در حملۀ موشکی یمن به کشتی آمریکایی

فرماندهی مرکزی آمریکا سنتکام اعلام کرده که در حمله نیروهای یمنی به کشتی «ترو کانفیدنس» ۳ نفر کشته و دست کم ۴ نفر زخمی شدند و خسارت های شدیدی به این شناور وارد شده است.
تلفات جانی و خسارت شدید در حملۀ موشکی یمن به کشتی آمریکایی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، بنا بر این گزارش، فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه غرب آسیا (سنتکام) بامداد پنجشنبه با تأیید هدف قرار گرفتن کشتی «ترو کانفیدنس» در خلیج عدن خاطرنشان کرده که طی این حمله، ۳ نفر کشته و ۴ نفر مجروح شده‌اند و خسارت شدیدی به این شناور وارد شده است.

سنتکام گفته خدمه کشتی اعلام کرده است که ۳ نفر در این حمله کشته و حداقل ۴ نفر مجروح شدند و خسارت شدیدی به این کشتی وارد شده است.
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید ارتش یمن علیه کشتی آمریکایی «ترو کانفیدنس TRUE CONFIDENCE» در خلیج عدن و هدف قرار دادن آن خبر داده بود.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیشب گفته بود این حمله بعد از آن انجام شد که خدمۀ این شناور هشدارهای ارتش یمن را نادیده گرفتند.

نیروهای مسلح یمن اعلام کرده است که براساس انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود به حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داد و عملیات این نیروها در دریای سرخ و دریای عربد علیه کشتی های اسراییلی و یا کشتی های عازم رژیم صهیونیستی، تا زمانی که حمله به ملت فلسطین در باریکه غزه و محاصره آنان پایان نیابد متوقف نخواهد شد.

خبرگزاری فرانسه پیش از این به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده بود که خدمه کشتی هدف قرار گرفته شده در خلیج عدن از کشته شدن دو نفر در این حمله موشکی خبر داده اند.

پیش از این سی‌ان‌ان هم به نقل از دو مقام آمریکایی خاطرنشان کرده بود که این حمله به کشتی با پرچم باربادوس دو کشته بر جای گذاشته است که اولین تلفات از زمان آغاز حملات ارتش یمن به حساب می‌آید.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما