plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
کد مطلب : ۳۷۰۰۶

دو نماینده وزیر ارشاد ناظر برگزاری قطعی کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان

وزیر ارشاد، قائم مقام و رئیس مرکز روابط عمومی این وزارتخانه را برای نظارت بر برگزاری مناسب کنسرت امشب علیرضا قربانی به اصفهان فرستاد. این اجرا با حضور ارکستر کامل و نوازندگان خانم گروه با یک روز تأخیر از شامگاه سه شنبه تا ۲۱ اسفند در سالن سیتی سنتر اصفهان روی صحنه خواهد رفت.
دو نماینده وزیر ارشاد ناظر برگزاری قطعی کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، پس از حواشی زیاد لغو کنسرت علیرضا قربانی برای سومین بار در اصفهان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای قانون رسمی کشور و تمکین به مجوز صادر شده این وزارتخانه برای کنسرت، ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه)، مجوز کنسرت علیرضا قربانی در اختیار تهیه‌کننده‌اش قرار گرفت.

بر اساس درخواست و گزارش‌ رسانه‌های مختلف داخلی درباره نظارت بر اجرای قانون، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر و مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی این وزارتخانه را برای نظارت بر برگزاری مناسب و کامل کنسرت علیرضا قربانی به اصفهان فرستاده است.

 با پیگیری دیروز اعلام شد که کنسرت «علیرضا قربانی» در اصفهان مجوز دارد . این اجرا با حضور ارکستر کامل و نوازندگان خانم گروه با یک روز تأخیر از شامگاه سه شنبه تا ۲۱ اسفند در سالن سیتی سنتر اصفهان روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما