plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۶۹۷۷

نشست علنی مجلس به به دلیل غیبت شماری از نمایندگان تشکیل نشد

صبح امروز دوشنبه تعداد بالایی از نمایندگانی که برای دوره آینده رای نیاورده یا برای دوره دوم انتخابات فرستاده شده اند در جلسه علنی صحن حاضر نشده اند. قالیباف اعلام کرد که فردا اسامی نمایندگان غایب در جلسه امروز منتشر خواهد شد.
نشست علنی مجلس به به دلیل غیبت شماری از نمایندگان تشکیل نشد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز و به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی ، درباره عدم تشکیل نشست علنی امروز مجلس گفت: به هر حال برخی از نمایندگان احتمالا درگیر دور دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه خود بودند و شاید عدم حضور آنها تا حدودی موجه باشد.

وی در گفتگو با تسنیم افزود: اما از سایر همکاران این انتظار می‌رفت که با حس مسئولیت‌پذیری بیشتری رفتار کنند و برای تشکیل مجلس به تهران بیایند. این تکلیف ما و حق مردم است که جلسات مجلس را تا روز آخر فعالیت آن تشکیل دهیم ولو این موفق به حضور دوباره در مجلس نشده باشیم.

این نماینده مجلس که خود از بازماندگان ورود به مجلس دوازدهم به شمار می‌رود، درباره واکنش رئیس مجلس به عدم حضور بخش قابل توجهی از نمایندگان در نشست امروز مجلس گفت: آقای قالیباف اعلام کرد که فردا اسامی نمایندگان غائب در جلسه امروز منتشر خواهد شد. البته استمزاجی هم صورت گرفت مبنی بر اینکه گفتگویی بین نمایندگان شکل بگیرد که این موضوع نیز رای نیاورد. در پایان نیز قرار شد که اگر فردا هم جلسه علنی برگزار نمی‌شود به نمایندگان حاضر اطلاع رسانی شود.

ظاهرا صبح امروز تعداد بالایی از نمایندگانی که برای دوره آینده رای نیاورده یا برای دوره دوم انتخابات فرستاده شده اند در جلسه علنی صحن حاضر نشده اند.خبر آنلاین 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما