plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
کد مطلب : ۳۶۹۳۹
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اعلام کرد

مدارس استان اصفهان امروز شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است

رقابت ۶۱۵ نفر برای تصاحب ۲۰ کُرسی نمایندگی
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به تمدید ساعت رای گیری تا نیمه شب جمعه و حضور فرهنگیان در شعب انتخابات و اینکه تعداد بسیاری از شعب در مدارس قرار دارند تمام مدارس این استان روز شنبه تعطیل خواهد بود.
مدارس استان اصفهان امروز شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، محمدرضا جان نثاری جمعه شب در جمع خبرنگاران با اعلام تعطیلی مدارس استان اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد انتخابات، تعطیلی مدارس شامل تمام مقاطع خواهد بود. وی ادامه داد: انتخابات در سراسر استان به جز حوزه های نطنز و اردستان تا ساعت ۲۴ تمدید شد، در این ۲ حوزه رای گیری ساعت ۲۲ به پایان رسید.

در انتخابات اسفندماه امسال در استان اصفهان ۷۳۹ داوطلب انتخابات مجلس تایید شدند که پس از انصراف تعدادی از آنها، امروز ۶۱۵ نفر ( ۶۸ زن و ۵۴۷ مرد) برای ۲۰ کُرسی نمایندگی مجلس(۱۹ کُرسی مربوط به استان اصفهان و یک کُرسی برای ارمنی‌های جنوب ایران) به رقابت خواهند پرداخت. ۱۱ نامزد نیز در اصفهان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به رقابت می‌پردازند.

سه هزار و ۱۶۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان اصفهان پیش بینی شده که ۲ هزار و ۴۸۶ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی است، از این تعداد ۲ هزار و ۷۶۸ شُعبه از مجموع شُعبه‌های اخذ رای استان اصفهان ثابت و ۳۹۳ شُعبه سیار است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما