plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۶۹۳۵
در حاشیه رأی دادن در حسینیه جماران

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س): قهر با صندوق، قهر با تعیین سرنوشت‌ خود است

انتخابات امروز متفاوت از انتخابات‌های گذشته است
علی کمساری، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) گفت: توصیه من به ملت‌ شریف ایران این است که حتما این حق را از خودشان‌ سلب نکنند؛ حتی اگر گلایه‌هایی دارند و به تعبیری نسبت‌ به‌تأمین بعضی از خواسته‌هایشان معترض هستند، این حق را از خودشان‌ سلب نکنند. چون قهر با صندوق، قهر با تعیین سرنوشت‌ خود است.
رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س): قهر با صندوق، قهر با تعیین سرنوشت‌ خود است
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با توصیه به مردم‌ که حق شرکت‌ در انتخابات را از خودشان‌ سلب نکنند، گفت: حتی اگر گلایه‌هایی دارند و به تعبیری نسبت‌ به‌تأمین بعضی از خواسته‌هایشان معترض هستند، این حق را از خودشان‌ سلب نکنند. چون قهر با صندوق،  قهر با تعیین سرنوشت‌ خود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی کمساری در حاشیه شرکت‌ در انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: به نظرم انتخابات امروز متفاوت از انتخابات‌های گذشته است. شاید به دلیل تلقی که از بی‌انگیزگی مردم‌ برای‌ شرکت‌ در انتخابات می‌شود و من فکر می‌کنم ان شاءالله اینگونه نخواهد بود.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) افزود: در نهایت شاهد مشارکت‌ خوبی خواهیم بود؛ به خصوص در استان‌ها و شهرهای کوچک که رقابت‌های انتخابات مجلس همیشه پررنگ هست.

وی اظهار داشت: توصیه من به ملت‌ شریف ایران این است که حتما این حق را از خودشان‌ سلب نکنند؛ حتی اگر گلایه‌هایی دارند و به تعبیری نسبت‌ به‌تأمین بعضی از خواسته‌هایشان معترض هستند، این حق را از خودشان‌ سلب نکنند. چون قهر با صندوق،  قهر با تعیین سرنوشت‌ خود است.

کمساری تأکید کرد: امیدوارم که با حضور پرشور مردم، به خصوص در مواجهه‌ با قدرت‌های بیگانه و دشمنان قسم خورده انقلاب که به دلمردگی مردم‌ ایران طمع ورزیده‌اند، ان شاءالله با حضور پرشورشان یک بار دیگر آنها را مأیوس کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما