plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۳۶۸۸۳

هشدار وزیر جنگ رژیم اشغالگر درباره حزب الله و "طوفان الاقصی دوم"

وزیر جنگ رژیم اشغالگر مدعی شد که ارزیابی‌هایش حاکی از آن است که حماس (با کمک حزب‌الله) قصد دارد ماه رمضان را به "مرحله دوم هفتم اکتبر" (طوفان الاقصی دوم) تبدیل کند.
هشدار وزیر جنگ رژیم اشغالگر درباره حزب الله و "طوفان الاقصی دوم"
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و بنا بر گزارش اسکای‌نیوز، وزارت جنگ رژیم اشغالگر، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد یوآو گالانت وزیر جنگ "ارزیابی‌هایی درباره اوضاعِ قبل از ماه رمضان انجام داده است".

گالانت مدعی شده "هدف اصلی حماس سوء‌استفاده از ماه رمضان با تمرکز به مسجدالاقصی و قدس است تا این ماه را به مرحله دوم طرح خود که در هفتم اکتبر شروع شد تبدیل کند. این هدف اصلی حماس است که توسط ایران و حزب‌الله تقویت می‌شود. "

گالانت افزود نباید به حماس اجازه دستیابی به چیزی را داد که از ابتدای جنگ تاکنون نتوانسته است به آن دست پیدا کند.

در واکنش به این اظهارات وزیر جنگ اسرائیل، روزنامه عبری "تایمز اسرائیل" نوشته است که گالانت در سخنانی که ظاهراً مخاطبش "ایتمار بن گویر" وزیر امنیت داخلی بود، نسبت به "اظهارات غیرمسئولانه افرادی که به نظر مسئول می‌آیند" هشدار داد و گفت این اظهارات می‌تواند در مدت کوتاهی به تشدید تنش منجر شود.

بن گویر به دنبال اعمال محدودیت‌ برای فلسطینیان کرانه باختری و جلوگیری از اقامه نماز در محوطه مسجدالاقصی در ماه رمضان است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما