plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۳۶۸۱۰

درخواست حماس برای محاکمه رژیم اسرائیل بابت جنایت دیر البلح

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" مراکز حقوق بشر در مناطق مختلف جهان را به تهیه اسناد و مدارک از جنایت های رژیم اسرائیل در باریکه غزه به منظور محاکمه سران نازی و جنایتکار صهیونیست فرا خواند.
درخواست حماس برای محاکمه رژیم اسرائیل بابت جنایت دیر البلح
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنبش حماس امروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد: دشمن نازی صهیونیست به اقدام جنایتکارانه خود در بمباران منازل شهروندان فلسطینی در باریکه غزه ادامه می دهد که آخرین آن ، بمباران یک منطقه ی مسکونی در شهر دیرالبلح در عصر روز پنجشنبه بود که به شهادت ۴۰ نفر که همگی زن، کودک و غیرنظامی بودند ، منجر شد.

حماس افزود : ادامه این جنایت ها به منزله اصرار دشمن صهیونیست بر نسل‌کشی در غزه و پاکسازی نژادی ملت فلسطین است.

حماس همچنین تاکید کرد : ادامه این جنایت ها، در واقع پاسخی عملی به تصمیمات اتخاذ شده علیه این رژیم در دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه است تا به جامعه بین‌الملل تاکید کند که این رژیم سرکش است و به قوانین و ارزش‌های انسانی اهمیتی نمی‌دهد.

حماس از مراکز و نهادهای حقوق بشر در سراسر جهان خواست تا به مستند سازی جنایت های مستمر رژیم ارتش اشغالگر جنایتکار اقدام کرده تا از ارزش های انسانی که اشغالگران با چراغ سبز دولت بایدن آنرا زیر پا می گذارند، محافظت کنند و سران نازی این رژیم به دلیل کشتار هولناک کودکان و غیرنظامیان بی دفاع محاکمه شوند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما